miras7 napisał(a):Z jakiegoś powodu przegub nie wchodzi głębiej. Wiem z doświadczenia znajomego, że jak to zabezpieczenie spadnie, to przegub może wysunąć się z zabieraka i nie ma napędu. Może naszło śmieci jeśli tak jeździłeś jakiś czas. Może rozpadło się łożysko igiełkowe podpierające przegub...
Jake napisał(a):Wymiana oleju jest standardowa jak w kazdym innym pojezdzie. Odkrecasz korek wlewowy, podstawiasz miske pod spod, odkrecasz korek upustowy, spuszczasz olej, zakrecasz korek upustowy, wlewasz olej, zakrecasz korek wlewowy. Voila!
Ponizej lista co i ile wlać:
Olej skrzynia biegów manualna - 5W30 (silnikowy) - 3l
Olej reduktor - 5W30 (silnikowy) - 1,5l
Olej przedni dyferencjał - 80W90 - 1,5l
Olej tylny dyferencjał bez LSD - 80W90 - 1,8l
Olej tylny dyferencjał z LSD - SAE90 LS - 1,8l
Quentil napisał(a):Przez śrubkę się spuszcza, ...(...).
mcgiver napisał(a):tak? to Mistrzu znajdz mi korek spustowy oleju z przedniego mostu
tylko się nie motaj i przyznaj że jeszcze nie wymieniałeś oleju w przednim moście.
Voila !
to było koniec pażdziernika , a od kupna końcem lutego stukneło 12 tyś tak że w sumie daje 83tyś za 5,5rokuJake napisał(a):No rzeczywiscie troche tych kilometrów juz nakręciłes Ja teraz do nowej ramy zakładam nowy przedni most (bez przesuwki)to tez od razu pojdzie nowy olej. Przy okazji tylny dyfer i skrzynie tez sie załapie na wymiane oliwy. Chociaz ja przez te cztery lat nakręciłem ledwo niecałe 25 tys.
mcgiver napisał(a):to było koniec pażdziernika , a od kupna końcem lutego stukneło 12 tyś tak że w sumie daje 83tyś za 5,5rokuJake napisał(a):No rzeczywiscie troche tych kilometrów juz nakręciłes Ja teraz do nowej ramy zakładam nowy przedni most (bez przesuwki)to tez od razu pojdzie nowy olej. Przy okazji tylny dyfer i skrzynie tez sie załapie na wymiane oliwy. Chociaz ja przez te cztery lat nakręciłem ledwo niecałe 25 tys.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości