Strona 4 z 4

Re: 6VD1 w wersji US

PostNapisane: 12 kwi 2022, 22:40
przez Jake
Tak ma byc, czesto otworow w uszczelkach jest mniej lub mniejsza srednice, to celowy zabieg regulujacy przeplyw. Nie powiekszaj otworow, bo rozwarstwisz usczelke i bedzie do niczego.

Re: 6VD1 w wersji US

PostNapisane: 12 kwi 2022, 23:07
przez mcgiver
rozumiem że rozdwajasz włos na czworo i szukasz rożnych aspektów awarii, ale olej to .
pod linkiem jest fotka z nowymi i starymi uszczelkami 6ve1 i jedna stara 6vd1 , które mam , poza tym że jest różna liczba otworów to otwory również są małe.
https://photos.app.goo.gl/wq8WQzPG6WdtqfUAA

Podejrzewam że tutaj chodzi o nadanie konkretnej cyrkulacji płynu , zamiast chaotycznej jeśli wszystkie otwory były by tej samej wielkości.

z mojego punktu widzenia źle dokręcone śruby głowic to jedyna przyczyna awarii. Oczywiście zakładam że jest tak jak pisałeś że niektóre szły prawie palcami , a niektóre przedłużką.
Mam nadzieję że jedynym skutkiem źle dokręconych śrub jest to że trzeba to zrobić od nowa niewielkim nakładem , i nie ma jakichś większych szkód typu pęknięta głowica lub inne kwiatki.
dla przypomnienia ja przy remoncie zostawiłem stare śruby i po 4 latach i 70 tyś przebiegu jest wszystko ok mimo że auto dostaje w pizdę codziennie