Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez Jake » 04 kwi 2021, 02:31

Mam pilny problem. Wymieniam sztywne linie hamulcowe i przed wywaleniem starych nie opisałem sobie przyłączy na agregacie ABS, no bo przeciez na pewno na korpusie sa opisane, poza tym sa na placu dwa inne auta zeby podejrzec.
No i dzis wyszedł zonk. Na korpusie agregatu nie ma ani pół opisu który port do czego. W Trooperze z '98 jest agregat Boscha, z inna konfiguracja portów, a w Trooperze z '92 jest co prawda Nippon ale jeszcze inny i tez ma inne wyprowadzenia. Potrzebuje do poniedziałku uruchomić hamulce, a stanąłem w martwym punkcie, 2h szukania w internecie i nic nie znalazlem. FSM do Troopera ktory mam tez nie ma informacji na temat tego rodzaju agregatu. I jestem w kropce.
Czy moglbym poprosic kogos z posiadaczy aut z takim rodzaje agregatu ABS (na pewno przejsciow modele 96-97), zeby po sniadanku wielkanocnym, a przed popoludniowym wypoczynkiem, sprawdził mi, ktory przewód do czego idzie? Nie trzeba nic rozbierac, ani sie brudzić, ot otworzyc maske i palcem przejechac po kolei po przewodach...
Mowa o takim hydroagregacie jak na zdjeciu (3 wyprowadzenie w góre, 2 w bok):
Załączniki
ABS.jpg
ABS.jpg (101.76 KiB) Przeglądane 3459 razy
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4199
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez Jake » 04 kwi 2021, 12:51

Tu fota samego agregatu z numerkami przy portach.
Mam domysł, że 1 i 2 to wejscia z pompy hamulcowej, 3 to tylny most, a 4 i 5 to przednie koła. Ale to tylko domysł, a troche slabo polegac na czyms takim. No i nie wiem dalej ktore kolo to lewy przod a ktore lewy tył.
Załączniki
abs no.jpg
abs no.jpg (81.13 KiB) Przeglądane 3425 razy
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4199
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa


Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez mcgiver » 04 kwi 2021, 14:20

u mnie jest niestety za duży misz masz żeby to dokładnie przeanalizować bez narzędzi, w dieslu pewnie nie ma tyle gratów zasłaniających przewody ale w benzynie z lpg , tempomatem i klimą niestety jest jak jest, ale zrobiłem co mogłem, pod linkiem fotki , pierwsza jest kluczowa
https://photos.app.goo.gl/r8nAFna7KhCM5PUY6
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez Jake » 04 kwi 2021, 14:32

Wielkie dzieki! Mam juz jakis punkt wyjscia.
Powiedz mi jeszcze tylko co rozumiesz przez
4-=1
5-=3
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4199
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez mcgiver » 04 kwi 2021, 14:33

4 idzie tam gdzie 1
5 idzie tam gdzie 3
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez Jake » 04 kwi 2021, 14:34

Ok! Czaje. Dobra, to ma sens. Bo w autach z zaworem proporcyjnym na tylnym moscie przy prawym przodzie sa dwa dwojnki i trojnik. Zaraz to drukuje i mysle ze juz rozkminie wszystko.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4199
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Hydroagregat ABS Nippon - podłączenie

Postprzez Jake » 05 kwi 2021, 15:15

Dzieki Panowie. Droga dedukcji na podstawie fotek ustaliłem co następuje, porty hydroagregatu według cyferek na zdjeciu powyżej:
1- Main Cylinder Input (Rear)
2- Main Cylinder Input (Front)
3- Output (Rear)
4- Output (Front Left)
5- Output (Front Right)

Przewody idące wzdłuż prawego błotnika w uchwytach są fabrycznie przypięte w następujacej kolejnosci licząc od góry:
4- Output (Front Left)
1- Main Cylinder Input (Rear)
2- Main Cylinder Input (Front)
5- Output (Front Right)
3- Output (Rear)

Hamulce sie odpowietrzyły i działają normalnie, czy ABS działa to najstarsi Indianie nie wiedza, okaze sie za jakis czas jak go odpale.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4199
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa


Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości