Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-alone
Napisane: 25 sie 2021, 00:13
Trafiła się okazja więc szkoda było nie skorzystać.
ORYGINALNY TROOPER 3,5 6ve1 wersja angielska, przyjechał do kraju 5 lat temu jako dawca silnika do auta poprzedniego właściciela .
Po wyjęciu silnika , samochód stał pod chmurką cały ten czas.
Prze zemnie kupiony za cenę troszkę wyższą niż 2 ton złomu stalowego łącznie z kosztami transportu przez pół kraju.
Rama na pierwszy rzut oka wydawała się słaba , łuszcząca się rdza , ale po głębszej analizie wygląda na to że wszędzie jest twardo , a to co się łuszczy to powłoka na ramie + powierzchowna rdza . poprzeczki tylne między profilami ramy w zadziwiająco dobrym stanie
Buda generalnie w dobrym stanie poza prawym tylnym nadkolem , są dziury.
Jak napisałem silnik z tego auta poszedł do innego troopera , ten co został jest w kawałkach w bagażniku , ale widzę ,że generalnie kompletny. Standardowo pierwszy czop korbowy spiłowany na srednicy o 1mm mniej .
Środek trochę zdekompletowany i zdewastowany , ale jest kilka rarytasów.
Docelowo samochód będzie rozebrany , do śrubki ,przerobiony na wersję europejską 3,2/3,5 dohc nie skażony katalizatorem i ews z wczesnych lat produkcji i oczywiście wszystko dostanie drugie życie.
Drugi egzemplarz potrzebny do tchnienia życia w projekt mam na oku , na razie zmiękczam właściciela , bo rynkowo nie jest to coś o czym każdy marzy , a ja może z tego dam rady zrobić coś fajnego.
na razie tyle, wkleję później albo jutro jakieś fotki i zobaczymy co dalej
-----------------------------------
no wreszcie udało się kupić poszerzenia .
Trochę drogo wyszły ale w gratisie dostałem wszystko co do nich jest przyczepione
https://photos.app.goo.gl/2ks951EwwQgeKkFs5
własnie zjechałem z całodziennej wyprawy , prawie 800km tam i z powrotem , ale generalnie chyba było warto . jutro go dokładnie pooglądam,
------------------
Połaczyłem tematy, przeniosłem tu off-topowe posty tematu o poszerzeniach. - Jake
ORYGINALNY TROOPER 3,5 6ve1 wersja angielska, przyjechał do kraju 5 lat temu jako dawca silnika do auta poprzedniego właściciela .
Po wyjęciu silnika , samochód stał pod chmurką cały ten czas.
Prze zemnie kupiony za cenę troszkę wyższą niż 2 ton złomu stalowego łącznie z kosztami transportu przez pół kraju.
Rama na pierwszy rzut oka wydawała się słaba , łuszcząca się rdza , ale po głębszej analizie wygląda na to że wszędzie jest twardo , a to co się łuszczy to powłoka na ramie + powierzchowna rdza . poprzeczki tylne między profilami ramy w zadziwiająco dobrym stanie
Buda generalnie w dobrym stanie poza prawym tylnym nadkolem , są dziury.
Jak napisałem silnik z tego auta poszedł do innego troopera , ten co został jest w kawałkach w bagażniku , ale widzę ,że generalnie kompletny. Standardowo pierwszy czop korbowy spiłowany na srednicy o 1mm mniej .
Środek trochę zdekompletowany i zdewastowany , ale jest kilka rarytasów.
Docelowo samochód będzie rozebrany , do śrubki ,przerobiony na wersję europejską 3,2/3,5 dohc nie skażony katalizatorem i ews z wczesnych lat produkcji i oczywiście wszystko dostanie drugie życie.
Drugi egzemplarz potrzebny do tchnienia życia w projekt mam na oku , na razie zmiękczam właściciela , bo rynkowo nie jest to coś o czym każdy marzy , a ja może z tego dam rady zrobić coś fajnego.
na razie tyle, wkleję później albo jutro jakieś fotki i zobaczymy co dalej
-----------------------------------
no wreszcie udało się kupić poszerzenia .
Trochę drogo wyszły ale w gratisie dostałem wszystko co do nich jest przyczepione
https://photos.app.goo.gl/2ks951EwwQgeKkFs5
własnie zjechałem z całodziennej wyprawy , prawie 800km tam i z powrotem , ale generalnie chyba było warto . jutro go dokładnie pooglądam,
------------------
Połaczyłem tematy, przeniosłem tu off-topowe posty tematu o poszerzeniach. - Jake