to co podałeś link to nie jest zaślepka bloku silnika tylko dupy wałka w głowicy od strony podszybia zresztą nawet w opisie jest że to zaślepka wałka.
są to tzw broki
skoro zgubiłeś brok to wcześniej musiała odpaść metalowa blokada przykręcona dwoma srubami M8 i wtedy ciśnienie oleju wypchnęło brok, tak wiec to nie wina różnic temperatur tylko braku blokady.
w tym bloku nie ma broków z tego co kojarzę i na fotkach z remontu tez nie widze.
mam takie nowe co zlinkowałeś w komplecie ze stanów, nawet firma sie zgadza i na gumie wytłoczone NOK
i na dniach będę wymieniał bo silnik mam na ukończeniu.
starym nic nie brakuje więc za jakiegoś czteropaka + wysyłka listem poleconym mogę wysłać.
myślę że to dobry układ , bo nie wiem czy da się to u nas kupić.
chyba że masz sprawne fajki z gumowymi korkami pokryw zaworowych od przewodów wysokiego napiecia to możemy zrobić dil.
mam sprawne przewody , ale gumy są spuchnięte i nie zatykają tulei świec.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę