Jake napisał(a):Co do kanałów wodnych - wyglada na to, ze masz komplet. Mostek laczacy jest tylko z przodu. Tamte tylne wolne króce maja zostac wolne - one sa zaslepione brokami tak jak widac na foto ktore wrzucilem.
Nie. Czujnik stukowy jest miedzy głowicami, pod kolektorem dolotowym, wkrecony w prawa glowice, mniej wiecej na wysokosci srodkowego cylindra, w formie takiego małego ufo
index.jpg
Ten prostopadłoscian na Twoim foto to kondensator filtrujacy zaklocenia od cewek, od HV itp. W japończykach jest ich duzo tu i owdzie. Zmniejszaja ilosc wysokich czestotliwosci w instalacji.
no rozjebałeś mnie teraz
, te kanały faktycznie są zaślepione
, ja musze isć do okulisty
,
a ten bączek , to nie przyszło mi do głowy że to jest pingdetector , wyglada raczej jak jakiś odpowietrznik , ale faktyczne we wiązce jest wtyczka która do tego chyba pasuje.
silnik jednak będzie stawiany z tą wiązką na speduino bo jest w całkiem, dobrym stanie , trzeba tylko polutować miejsca po wycietym lpg , i wyciąć egr oraz elektrozawór zmiany długości dolotu, nie wiem co będzie z tym kondensatorem , się zobaczy, ale w standalone może nie być na to miejsca....
generalnie sytuacja się dynamicznie zmienia i chyba raczej na pierwszy ogień pojdzie silnik , a rama i buda później. kolektor dolotowy idzie na żyletki , ale dolna część z gniazdami wtrysków zostanie wykorzystana w costomie , musze to obgadać ze spawaczem-artystą , czy da rady to zadoptować w nowym plenum
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę