Jake napisał(a):Ten to jest ambitny, dwa na raz bedzie remontowal
A moze trzy na raz? Bo jeszcze 3.2 SOHC stare?
tu już nie chodzi o ambicję żeby to robić na raz, poprostu części na rynku jest coraz mniej do tych samochodów , a że (nie licząc czołga którym jeżdżę) mam praktycznie dwa kompletne silniki 6ve1 + w koncie 6vd1 i w zasadzie 3 kompletne samochody z których do celowo dwa będą konkretnie porobione to dobrze by było z tego zrobić użytek . Nie mówię że wciągnę wszystko i w każdej cenie , ale jeśli ktoś się będzie chciał pozbyć w normalnych pieniądzach to czemu nie.
Ostatecznie zostanie ożenić głowice na płytkach z 6ve1 z dołem z 6vd1 tylko że nie jestem pewny stanu wału w moim starym motorze który stoi w koncie od kilku lat , bo ostatnie dni jazdy to już było postukiwanie panewki , więc na warsztat wtedy wjechałem w zasadzie w ostatnim momencie na wymianę wyremontowanego i czekającego od kilku tygodni motoru
docelowo będzie :
Niebieski kompletny polift zrobione na najkościelniejsze auto
Szara Przejściówka z szerokimi mostami ,poszerzeniami i starym przodem z hybrydą 3,2 pod maską
Grunt to mieć offset na każdą okazję
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę