juron69 napisał(a):Nie no az taka amatorka to nie. Zaspawane mam wszystkie otwory. A chlapacze od ursusa gumowe.
Wiem ze to shit ale moze komus się przyda. Jakby co to za tydzień przyjezdza smieciara po plastiki
mcgiver napisał(a):czy ja Was dobrze rozumiem? zdemontowaliście nakładki i chlapacze i zostały Wam dziury po kołkach i błoto wali po całym, podwoziu?
Chetnie zobaczę jak to wygląda na fotkach
mcgiver napisał(a):czy ja Was dobrze rozumiem? zdemontowaliście nakładki i chlapacze i zostały Wam dziury po kołkach i błoto wali po całym, podwoziu?
Chetnie zobaczę jak to wygląda na fotkach
Jake napisał(a):mcgiver napisał(a):czy ja Was dobrze rozumiem? zdemontowaliście nakładki i chlapacze i zostały Wam dziury po kołkach i błoto wali po całym, podwoziu?
Chetnie zobaczę jak to wygląda na fotkach
Prosze Cie, te plastiki to wlasnie jest zbrodnia. Łamie sie toto, odłazi, błoto sie pod spód napycha, wilgoc sie zbiera, chyba sa tam po to, zeby wszystko bardziej korodowało. Poza tym, estetycznie bez nich tez jest lepiej. Same chlapacze to nawet mi sie podobaja (ale miekkie, gumowe, bo twarde to tak jak koledzy pisali - wyrywaja sruby.) Ale z nimi tez jest kłopot, bo bardzo łatwo je urwać jak przy cofaniu cos docisnie je do oony. We Frocie takie miałem, to urwałem trzy sztuki zanim w koncu sie ich pozbyłem na stałe.
Nie rozumiem tego o błocie walącym po podwoziu? Przeciez nakladki na progi nie zabezpieczaja podwozia, sa wylacznie ozdobne, a chlapacze chronia przed chlapaniem, ale NADWOZIE, ktore i tak mam całe ufajdane błotem non-stop od jazdy w bagnie ;P
Wyglada to tak:
Jake napisał(a):
@pocieszny: Jaki rozmiar opon i jakie ET felg tam masz? Bo mnie sie zachciało dużego minusa i mocno przegiąłem. Mam w planach wymienic je na cos mniej odsadzonego.
mcgiver napisał(a): nie chce mi sie tego komentować , każdy jest panem swoich 4 kółek i tyle
mcgiver napisał(a):o ile kojarzę to et10 które podpowiadałem że są chyba najbardziej odpowiednie, ale wolałeś przegiąć
każdy się uczy na błędach , ale najtaniej wychodzi na cudzych
mcgiver napisał(a):160 prawie to ja miałem dziś na 4-tym biegu na obwodnicy, wrzuciłem 5 i przy 170 musiałem hamować a przy tej prędkości na piątce to już sie słabo napedza bo opory duże.
co do et 10 to zdjołem ogłoszenie z olx bo miałem pilniejsze ogłoszenia.
jeszcze mam te felgi ale biję się z myslami czy je sprzedawać i kupować seryjne.
jakbym je sprzedał to trzeba kupić drugi komplet seryjnych i załozyć porządne dystanse 30mm przykrecane na piastę .
Wtedy oba komplety seryjnych miałbym na ET 8.
ale ten dylemat juz długo nie potrwa bo do końca miesiaca będe miał nowe opony letnie i na coś je bedzie trzeba załozyć , a nie mam zamiaru rozbierać zimowego kompletu na odnowionych felgach seryjnych bo to już jest zamrożony i nierozbieralny komplet zimówek na kilka lat.
niemniej jednak dystanse nie napawają mnie optymizmem i zaufaniem i chyba jednak et10 zostaną na lato.
i już witał się z gąską
pocieszny napisał(a):ET +12 a opona 305x75R16
fekga oryginalny Dotz do Toyoty
na starym nadwoziu bez poszerzeń wystaje może z pół cm
mcgiver napisał(a):pocieszny napisał(a):ET +12 a opona 305x75R16
fekga oryginalny Dotz do Toyoty
na starym nadwoziu bez poszerzeń wystaje może z pół cm
no Jake chyba Ci pocieszny zapodał rebusa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości