MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Okazjonalne wypady terenowe, czyli błocenie, brodzenie, zakopywanie, wtopy, itd., itp.

MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 17 mar 2013, 15:08

Nadszedł czas testu Montka po przeróbce na rajdzie w Świeciu n/Wisłą.
Kilka fotek z rajdu:
Załączniki
100_7934.JPG
100_7934.JPG (194.35 KiB) Przeglądane 6978 razy
2.jpg
2.jpg (253.3 KiB) Przeglądane 6978 razy
4.jpg
4.jpg (246.37 KiB) Przeglądane 6978 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 17 mar 2013, 15:18

C.D. zdjęc
Załączniki
5.jpg
5.jpg (246.36 KiB) Przeglądane 6976 razy
8.jpg
8.jpg (241.22 KiB) Przeglądane 6976 razy
9.jpg
9.jpg (247.26 KiB) Przeglądane 6976 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 17 mar 2013, 15:26

C.D.
Załączniki
12.jpg
12.jpg (252.04 KiB) Przeglądane 6974 razy
11.jpg
11.jpg (250.56 KiB) Przeglądane 6974 razy
10.jpg
10.jpg (254.93 KiB) Przeglądane 6974 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 17 mar 2013, 15:54

C.D.
Załączniki
14.jpg
Mała wtopa, ale kinetyk, UAZ, i jedziemy dalej.
14.jpg (255.87 KiB) Przeglądane 6973 razy
13.jpg
13.jpg (253.57 KiB) Przeglądane 6973 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez danti » 17 mar 2013, 19:17

dawał radę?
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 17 mar 2013, 19:45

W terenie praktycznie robi tak samo jak PATROL, z przeróbki największym plusem to tylna blokada 100%, i bardzo duży prześwit. Niestety dużym minusem jest wysokość Montka, wszystkie gałęzie nasze, gdzieniegdzie musiałem stawać, łamać je bo halogeny by zostały. Rozmyślam nad zdjęciem całego bagażnika z dachu, ale mam na nim uchwyt na zapas, jedyne rozwiązanie na zapas o wadze ponad 50kg.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez miras7 » 17 mar 2013, 21:07

A może w środku znajdziesz miejsce na zapas? Swoim Troopem bym w rajdzie nie wystartował (chyba, że turystyk), bo mi go szkoda. Teraz, żeby skutecznie jechać choćby w Wyczynie to trzeba wyzbyć się sentymentu do auta. Lub zrobić pełną klatkę , podnosząc masę o jakieś 250-300kg i środek ciężkości...
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1783
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 18 mar 2013, 17:57

Do typowo ekstremalnych rajdów też mnie nie ciągnie, wolę weekendowe wypady w teren swoim tempem, nie goniąc za czasem. W tym rajdzie wystartowałem bardziej z powodu jego testu, co po przeróbce się zmieniło. Katowanie go w innych rajdach raczej nie wchodzi w grę, bo właśnie nabrałem sentymentu do tego auta, a pozatym sporo kasy zainwestowałem w ten projekt. Co do zapasu, to włożenie go np. do bagażnika odpada, bo i tak w nim już jest mało miejsca, a nieraz trzeba coś jeszcze zapakować.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 18 mar 2013, 21:55

Jeszcze pare fotek z rajdu.
Załączniki
17.jpg
17.jpg (250.78 KiB) Przeglądane 6905 razy
18.jpg
18.jpg (234.59 KiB) Przeglądane 6905 razy
21.jpg
21.jpg (244.4 KiB) Przeglądane 6905 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 18 mar 2013, 21:58

C.D.
Załączniki
20.jpg
20.jpg (250.93 KiB) Przeglądane 6905 razy
25.jpg
25.jpg (198.71 KiB) Przeglądane 6905 razy
100_7967.JPG
100_7967.JPG (250.93 KiB) Przeglądane 6905 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez peterek66 » 23 mar 2013, 00:39

Ta... 8-)
Dobra robota :)2
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez szutam » 23 mar 2013, 13:56

ja swego też przerabiam mam mosty już od k 260 zostaje mi koncepcja na przednie zawieszenie czy sprężyny
czy amory ze sprężynami cena mnie zabija ,teraz miałem na głowie remont silnika i ramy myślę ze do wakacji się wyrobie
z zawieszeniem
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez peterek66 » 23 mar 2013, 14:12

Ta... 8-)

szutam napisał(a):ja swego też przerabiam mam mosty już od k 260 zostaje mi koncepcja na przednie zawieszenie czy sprężyny
czy amory ze sprężynami cena mnie zabija ,teraz miałem na głowie remont silnika i ramy myślę ze do wakacji się wyrobie
z zawieszeniem


Dawaj Szutam, dawaj, mało czasu :)2
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez pablos » 23 mar 2013, 14:46

gsxr1100_1980 napisał(a): Rozmyślam nad zdjęciem całego bagażnika z dachu, ale mam na nim uchwyt na zapas, jedyne rozwiązanie na zapas o wadze ponad 50kg.


Oj tam, oj tam ;) polecam cenioną mi wyszukiwarkę "google" Słowa kluczowe: rear bumper wheel carrier
Sporo tego w necie; proste i bardzo rozbudowane - każdy coś dla siebie znajdzie
Oto przykład (może śliczny nie jest, ale zawsze jakieś światełko w tunelu) :D

raw.jpg
raw.jpg (177.33 KiB) Przeglądane 6853 razy
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 23 mar 2013, 16:43

Dzieki za jakiś namiar na projekty, widziałem już takie rozwiązania, np. niektóre Frotki maja takie mocowania, znajomy miał w Terrano, ale jeszcze wtedy takiego zapasu nie miałem. Muszę wyszukać jakiś ciekawy projekt i zacząć go realizować.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez pablos » 23 mar 2013, 18:20

Ma to swoje plusy - zawsze to jakieś rozłożenie kilogramów, tym bardziej że jak wspomniałeś sam zapas ok 50kg + takie mocowanie.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

Postprzez gsxr1100_1980 » 23 mar 2013, 21:44

Co do rozłożenia masy to bardziej muszę dociążyć przednią oś auta bo sprężyny które wstawiłem są wzmocnione na dodatkowe obciążenie (+200kg) czyli solidny zderzak i wyciągarka. Zderzak jest, ale na wyciągarkę muszę trochę poczekać (ograniczone finanse), tak że jak narazie przód auta stoi wyżej niż tył.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz


Powrót do Wypady w teren

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości