Strona 1 z 1

Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 10:56
przez trombik
Cześć od kilku dni jestem posiadaczem wymarzonego auta Montereya , 93r 3,2 V6.
10 lat temu kiedy kupiłem swoją pierwszą terenówkę (Toyota 4runner) wiedziałem, że nie jest to ideał i postanowiłem tego ideału szukać. Trochę czasu mi to zajęło ale teraz wiem że mam takie auto o jakim marzyłem latami :)
Jestem z północnego wschodu, trochę na wschód od Suwałk :)
Pozdrawiam

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 11:54
przez miras7
Cześć. Fajnie, że są jeszcze ludzie, dla których Montek jest samochodem marzeń :)2

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 15:05
przez Jake
trombik napisał(a):Cześć od kilku dni jestem posiadaczem wymarzonego auta Montereya , 93r 3,2 V6.
10 lat temu kiedy kupiłem swoją pierwszą terenówkę (Toyota 4runner) wiedziałem, że nie jest to ideał i postanowiłem tego ideału szukać. Trochę czasu mi to zajęło ale teraz wiem że mam takie auto o jakim marzyłem latami :)
Jestem z północnego wschodu, trochę na wschód od Suwałk :)
Pozdrawiam

No prosze! Dla mnie Toyota 4-Runner jest marzeniem, którego poszukuje już 3 rok. 2 tygodnie temu znalazłem ogloszenie z ideałem, ale niestety sprzedała mi się zanim udało mi sie po nia pojechac :(

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 16:57
przez miras7
Zgniła pierwsza generacja z silnikiem 2.4 d raczej nie jest samochodem marzeń, a taka też się łapie pod opis z pierwszego posta :)21

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 18:08
przez trombik
Oj nie. 4runner 2,4 td a Montek 3.2 benzyna to dzieli przepaśc na korzyść Montka. RunnerA miałem zdrowego ale on z tym silnikiem nie jeździł. Poza tym wiele mankamentów jak otwieranie bagażnika ....

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 18:16
przez Jake
trombik napisał(a):Oj nie. 4runner 2,4 td a Montek 3.2 benzyna to dzieli przepaśc na korzyść Montka. RunnerA miałem zdrowego ale on z tym silnikiem nie jeździł. Poza tym wiele mankamentów jak otwieranie bagażnika ....

Troche niesprawiedliwe porównywanie silników na 2 rózne paliwa o 2 różnych pojemnościach.
Sprawiedliwym konkurentem Trooperowego 3.2 6VD1 byłby Toyotowski 3.0 3VZ-E z 4-Runnera.
Zas odpowiednikiem diesla 3.1 4JG2 w 4Runnerze jest 3.0 1KZ-T.
Silniki 2.0, 2.2 i 2.4 w 4Runnerze to niedowymiarowana pomyłka, ale starszych generacjach Troopera tez był mniejsze i słabsze silniki.

O klatwie psujacej sie tylnej szyby slyszalem, niemniej jest to dla mnie tak fajny bajer, ze moge poniesc konsekwencje walczenia z naprawami tego dziwnego mechanizmu ;)

miras7 napisał(a):Zgniła pierwsza generacja z silnikiem 2.4 d raczej nie jest samochodem marzeń, a taka też się łapie pod opis z pierwszego posta :)21

Ja mam zgniłego Troopera xD I choc i tak go lubie, to wychodze z zalozenia ze kazdy samochód jest lepszy niezgnity ;D

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 18:29
przez trombik
Niestety ta szyba to niewypał. Albo zamarza albo się tak uwali piachem i kurzem że bagażnik nie bedziesz używał orzez 80 %czasu

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 18:37
przez Jake
trombik napisał(a):Niestety ta szyba to niewypał. Albo zamarza albo się tak uwali piachem i kurzem że bagażnik nie bedziesz używał orzez 80 %czasu

Wciaz mega mi sie ten pomysl podoba :) To jedyny samochód jaki widzialem z opuszczana szyba bagaznika.
A czemu piach i kurz szkodza??

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 18:42
przez trombik
Żeby otworzyć klapę musisz najpierw schować szybę a szyba zimą jest namarźnieta uwalona sniegiem grudą i czym tam jeszcze a latem zakurzona i ubłocona więc szyba sie zacina nie chce się schować i nie masz dostępu do bagaznika od tyłu auta

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 19:45
przez Jake
trombik napisał(a):Żeby otworzyć klapę musisz najpierw schować szybę a szyba zimą jest namarźnieta uwalona sniegiem grudą i czym tam jeszcze a latem zakurzona i ubłocona więc szyba sie zacina nie chce się schować i nie masz dostępu do bagaznika od tyłu auta

Doskonale zdaje sobie sprawe, ze szyba musi sie schowac, to jest w tym oryginalnym pomysle najfajniejsze ;) Tylko nie wiem czemu ma byc wiecznie czyms uwalona. Miałem w zyciu 3 terenówki i nawet po ostrym upalaniu gdy boki były całe z błota, tył był raczej stosunkowo czysty. Plus brudna szyba nie powinna stanowic problemu dla opuszczania szyby. O ile silnik podnosnika szyby działa jak trzeba.
btw. miales 1 czy 2 gen 4-Runnera?

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 21:17
przez miras7
Jake napisał(a): To jedyny samochód jaki widzialem z opuszczana szyba bagaznika.
...

Freelander chyba ma ;)

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 28 paź 2019, 22:55
przez PiotrR
trombik Witaj :)2
Freelander na pewno miał, jestem mistrzem w wymianie linek w tym ustrojstwie 45 minut ,ciętej z metra :geek: zawodne ustrojstwo :)3

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 29 paź 2019, 11:37
przez trombik
Podsumowując 4 runner to fajne auto, ale mniej wygodne (kolana pod brodą z powodu wysokiej podłogi) aerodynamika auta jest taka że tył jest uwalony ( może jakiś spoiler załatwiłby sprawę ), z kolei jak latem jeździłem z otwartą tylną szybą to zasysał spaliny do środka, a że zdarzało mi się jeżdzić na BioEstrze to w środku miałem McDonalda. Fajne auto ale od
Troopka?Montka trochę odstaje. Gorzej pworwadziło się w zakrętach

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 03 lis 2019, 01:05
przez Wano
@Jake to może taki:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-1-wlasciciel-4x4-zadbana-ID6CCxv6.html?

4Runnery bardzo ładne, chociaż nie tak jak Troopery ;)

Re: Cześć i Czołem

PostNapisane: 03 lis 2019, 20:23
przez Jake
Wano napisał(a):@Jake to może taki:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-1-wlasciciel-4x4-zadbana-ID6CCxv6.html?

4Runnery bardzo ładne, chociaż nie tak jak Troopery ;)

3Gen mi sie juz tak nie podoba, 2Gen była duzo ladniejsza. Problem jest taki, ze ostatnio ludziom cos odbiło i ceny w ogłoszeniach stały sie kosmiczne... Ostatnio widziałem fajna za 12 tys. ale niestety sprzedala sie zanim zdazylem :( 27tys to juz dla mnie absurd...