Strona 1 z 1

Cześć

PostNapisane: 06 lis 2019, 20:23
przez nightman
Witam wszystkich użytkowników.
Nie mam wprawdzie znaczka ISUZU na masce ale pod maską jest już prawie ISUZU - czyli frontera 2.8 TDI.
Mam nadzieję zbytnio się na naprzykrzać i jednocześnie znaleźć odpowiedzi na dręczące problemy.

Re: Cześć

PostNapisane: 06 lis 2019, 21:34
przez Jake
nightman napisał(a):Witam wszystkich użytkowników.
Nie mam wprawdzie znaczka ISUZU na masce ale pod maską jest już prawie ISUZU - czyli frontera 2.8 TDI.
Mam nadzieję zbytnio się na naprzykrzać i jednocześnie znaleźć odpowiedzi na dręczące problemy.

Witamy serdecznie. Silnik 4JB1 to akurat prawdziwy silnik Isuzu, jeden z niewielu ktore Opel zachował we Fronterze, szkoda ze tylko przez kilka pierwszy lat produkcji.
Chetnie pomozemy rozwiazac problemy, jesli jakies twoja Frotke trapia.

Re: Cześć

PostNapisane: 06 lis 2019, 21:57
przez nightman
U mnie pracuje 4JB1-TC. Fajny idiotoodporny silniczek.
Co ja tam się wymądrzam, Ty @Jake się chyba kiedyś takim rozbijałeś o ile mnie skleroza nie myli :)

Re: Cześć

PostNapisane: 07 lis 2019, 03:58
przez Jake
nightman napisał(a):U mnie pracuje 4JB1-TC. Fajny idiotoodporny silniczek.
Co ja tam się wymądrzam, Ty @Jake się chyba kiedyś takim rozbijałeś o ile mnie skleroza nie myli :)

Prawie. Miałem kiedys Opla Frontera z silnikiem 2.5 TDS (produkcji VM), który padł mi po 3 miesiącach i zrobiłem tam swap 3.1 4JG2 z Troopera ;)