frotman napisał(a):Legend napisał(a):fajny motor, a jeszcze lepszy jak ma na końcu W
hmmm trochę jestem laikiem w kodowaniu tych bloków ale z tego co gdzieś widzę to chyba jest to W - po katalogu gordona widzę 6vd1, y32ne.
PiotrR napisał(a):Witaj
trochę mi tu PB zapachniało, a nie jedynie słusznym ON
Legend napisał(a):a tutaj ciekawostka, Trooper z silnikiem Frontery - wygląda jak 3,5 ale na drzwiach ma oznaczenie 3.2 DOHC
https://www.youtube.com/watch?v=Y0L5Ro0BV7Q
czy mi się wydaje, czy rura dolota do kolektora jest inaczej poprowadzona niz w naszych 6vd1 na tym poniżej?
Legend napisał(a):otwórz sobie YT, ten drugi czyli z foto może robić takie wrażenie po ma kiere po prawej więc tam z brzegu jest deko luźniej.
Legend napisał(a):CO do benzyn, na własnie mam mieszane uczucia, 4jx1 po zrobieniu komputera jedzie dośc żwawo - setka w ok 10,7sek i przy mojej przelotowej 120km/h ma jakieś 2400obr/min. Benzyna ma jakieś 3100 i wydaje się byc bardziej hałasliwa. Przy podobnej jezdzie spalanie dyze/benzyna to jak 10/15 ..... a benzyniak jest krótki i w manualu. Miałem się wyzbywac diesli...ale w końcu 4jx1 chodzi jak nalezy - zobacze jak dlugo, dostał drugą, tfu trzecią ostatnią szanse.
Legend napisał(a):to jeszcze raz, ten z filmu z YT ma silnik wyglądający na 3,5 6Ve1 -ja na drzwiach widze 3.2 DOHC więć można przypuiszczać, że to dziwna wydumka z Froterowym silnikiem 3.2 DOHC co jest niespotykane raczej
Legend napisał(a):zawsze chciałem mieć ten przywilej i przejechac się powiedzmy w roku 2002 nowym 3,0 i 3,5 i wtedy byłoby jakieś porównanie bo tak to każdy z tych egzemplarzy jest inaczej zmęczony. Lubie 4jg2 za odporność i prostotę, pewien mechanik spod Wrocławia twierdzi, że jest go w stanie zrobić tak, że objedzie nawet zdrowe 3,0....hmmm mam mieszane odczucia. Na postoju i do 80km/h na pewno V6 jest kulturalniejsze, ale powyżej dochodzi szum budy i ta różnica zaczyna się zatracać. Przy 120-130 sądzę, że 4jx1 jest cichszy od V6. Ogólne wrażenie komfortu diesel psuje swoja kultura pracy, mimo, że jest lepsze niz 4jg2 to i tak dalej jest to dośc mocno klekoczący silnik. Fajnie jakby się gdzies udało zebrać 4 auta na podobnej gumie i zrobić test, powiedzmy wszystkie długie 3,1 i 3.2 i 30 i 3,5 na jednej linii startowej Jeśli mi 3,0 teraz nie wywynie jakiegoś numeru to zostaje bo przypadł mi do gustu swoimi parametrami i spalaniem ON. I jest żwawszy niż Pajero 4 3.2 DID po 2014 roku bo ostatnio miałem okazję to sprawdzić
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości