Cześć,
Piotr z Poznania, Monterey z 93 LTD już od dwóch lat u mnie ale dopiero teraz tu zawitałem.
Dla mnie to holownik trailera do koni więc zabawy w terenie nie moja bajka, co nie znaczy, że jeździ po asfalcie tylko.
Jakiś czas szukałem najpierw dobrego warsztatu w okolicach Poznania, który już zna ten samochód ale już znalazłem w Przeźmierowie. 240 tys km ma przejechane (przynajmniej tak ma na liczniku) ale ponoć kilka lat stał nieużywany. Oczywiście 3.1 TD. Do wożenia koni w pełni wystarcza, bo i tak trzeba jechać ostrożnie.
Trochę już przy nim ogarnąłem, w szczególności, że musi być sprawny mechanicznie i nie zwieść w trasie.
Ale zawsze kilka tematów do zrobienia jest przy 30 letnim aucie, choć obecnie to raczej kosmetyka wizualna.
Przeszukałem już forum w poniższych tematach ale nie znalazłem odpowiedzi:
1. Daszki przeciwsłoneczne. Moje są ładne i czyste ale mechanizm już padł od pasażera a kierowcy skrzypi. Znaleźć inne w dobrym stanie dość trudne. Czy ktoś się orientuje czy pasują może od nowszych wersji Montereya/Troppera poliftowych lub np. Fronterry? Mam ustalonego tapicera, który może mi je zrobić ale cena wiadomo spora. Może ktoś przerobił temat i dopasował od zupełnie innego auta?
2. Relingi dachowe. Też niemal niedostępne na wtórnym. Amos dromader mi się nie podoba . W sumie to nie chce bagażnika wyprawowego. Poszedłbym chętnie w stal nierdzewną ale czas pokaże. Czytałem tu że dach w Montku jest dość kiepski ale jak napisałem mnie wyprawowy nie interesuje. Rowery, kajak może ??? Dopiero oceniam temat i szukam (łącznie ze zdejmowaniem listew na dachu) w celu oceny sposobu montażu. Oryginalne relingi długie do LTB pozwoliłyby ocenić wymiary i śruby do montażu czegoś z kwasówki.
3. Tylna osłona koła zapasowego, albo oryginalna najlepiej już zielona albo taka opaska „chromowana” z deklem. Problem jest zwykle rozmiar koła/opony , te Olx nie pasują póki co.
Może tyle starczy na pierwszy post
Pozdrawiam użytkowników forum
Piotr