
pocieszny napisał(a):są pickupy które tak mają
pocieszny napisał(a):raz się spotkałem z autem z blokadą tylko z przodu u nas (to była nie fabryczna)
ja też bym zakładał najpierw tył potem przód, chyba że nie było by zupełnie opcji na tył a potrzebował bym blokady, w sumie nawet rozwiązanie tył LSD przód sterowalna bardziej mnie przekonuje niż odwrotnie
Legend napisał(a):ciekawe jak dlugo taki dmax czeka na klienta......
pocieszny napisał(a):budżet jak budżet wcale nie jest zły, tylko czemu kurła wzięli 2 osobowego pickupa?![]()
na kingkabie dawno by się już sprzedał
pozwole się nie zgodzić z tym twierdzeniem, jeździłeś jakimś nowym pickupem? komfort wyposażenie wersji double zwykle jak SUVa (lub lepsze) pali przyzwoicie,. używam rodzinnie, miejsko i na co dzieńJake napisał(a): Imho po prostu pick-up to nie do konca jest samochod rodzinny, miejski czy na codzien. Jakby mial jezdzic wiekszym gronem to jednak wolalbym zamknietobryłowe auto typu Land Cruiser, Patrol, Pajero etc.
Legend napisał(a): Jake, myślę, że takich jak my będzie przybywać, takich mam na myśłi tych co lubią proste i w miarę tanie auta w naprawie.
Legend napisał(a):Zaczną się jaja jak wejdą w 2 połowie 2022 samochody nowe co to będą raportować styl jazdy.... a od 2024 mają wpływać na prędkość.....
Legend napisał(a): Trooper 3.2 pali 12-13 a taki LC pewnie 18 łyknie bez zająknięcia.
pocieszny napisał(a):@Jake serio oglądałem kilka 80, 90, 100, 105 i 120 od tego zacząłem w ogóle szukania auta, mając taki budżet myślałem że kupie coś na prawdę fajnego.... nie znalazłem, albo ruda była tak zaawansowana że brak sensu reanimacji (nawet w tych 4-5 letnich TLC) albo stan techniczny gwarantował dołożenie równowartości zakupu do doprowadzenia pojazdu do stany w miare pewnej bezawaryjności
gdyby założeniem było kupno auta tylko na wyjazdy (i niestety wymóg był nie starszego niż 10 lat) kupił bym troopera 3.0 i cieszył się autem, za 50k mógłbym sobie przebierać w rodzynkach, niestety wymagania były trochę inne
Partrol z założenia odpadł, jednego już mam i niestety zaden następny nie jest tak bezawaryjny jak ten,mitsu nawet nie brałem pod uwage, na G mnie nie stać![]()
D-max to w większości trooper, z poprawionymi niektórymi rzeczami, z wymuszonymi innymi (zawias z tyłu na resorze, ale to akurat najprościej przerobić w razie konieczności) Hilux podobna konstrukcja, w zasadzie róznią się kosmetycznie, natomiast jeśli chodzi o bezawaryjnośći i stan blacharski to nie ma co porównywać ich ze swoimi cywilnymi odpowiednikami, nawet te przykatowane na budowach są w lepszym stanie (ktoś jednak im jakiś serwis robił, a jeszcze lepiej kjak trafisz takiego co se kierownik albo szef jeździł)
jeździ się tym całkiem przyjemnie na co dzień, dodatkowo w domu zawsze się paka i przyczepa przydająi spala to tyle co normalny SUV, jeździ bardzo podobnie, nie ma 90% idiotycznych systemów nikomu do niczego nie potrzebnych, ma protezy blokad zrobione na kontroli trakcji, przyznam się że z biegiem czasu to auto coraz bardziej mi się podoba, zwłaszcza jak zauważył @Legend wiele pasuje p&p z troopera
Jake napisał(a):Ale ja nie probuje Ci obrzydzic Twojego D-Maxa, ani przekonac ze moje gusta sa mojsze niz Twojsze. To each - his own, jak mawiaja Angole.Po prostu mi sie nie podoba.Tak samo jak zadna 120,150 i inny miejski SUV.
pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):Ale ja nie probuje Ci obrzydzic Twojego D-Maxa, ani przekonac ze moje gusta sa mojsze niz Twojsze. To each - his own, jak mawiaja Angole.Po prostu mi sie nie podoba.Tak samo jak zadna 120,150 i inny miejski SUV.
to to ja wiemkwestia że obecnie nie ma z czego wybrać, nowe Bronco może kupisz w 2023 z naciskiem może i nie wiadomo czy z silnikiem 2,7
relatywnie młodych terenówek brak, a jak się żona uprze to nei pogadaszma byc nie starsze niż 10 i ciul
masz na razie szczęście że nie masz takich warunków
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości