andrzej1606 napisał(a):Pas da się zrobić. Można też wspawać od innej ramy, ale zapewne cała rama w tym aucie, to szrot.
Poszukaj sobie bardziej zadbany egzemplarz, a gwarantuję Ci, że i tak włożysz worek kasy.
piotr R napisał(a):Pas budy ma znacznie lepsze warunki pracy niż rama. Jeśli on tak wygląda to nie warto zaglądać dalej.
Pas miałem w stanie fabrycznym a zderzak odjechał mi z kawałkiem ramy. Nie daleko, na tyle ile starczyły kable od wyciągarki
piotr R napisał(a):Rama zgniła 10 cm za przednią belką ,wymienianą dwa lata wcześniej. Wisiało na niej 20 kg zderzaka i 30 kg wyciągarki. Do uruchomienia reakcji łańcuchowej wystarczył pieniek pod przednim mostem. Jak nie jest szarpane to będzie trwało latami, błoto bardzo szybko zweryfikuje słabości.
mcgiver napisał(a):przez te 4 lata dołożyłem dodatkowe 3 razy tyle (tak mówi excel) to niestety ale widocznie jestem skrupulatny w liczeniu , bo niektórzy wolą nie liczyć żeby móc lepiej spać , ja niestety cierpię na bezsenność i nieliczenie nic nie pomoże
Konrad napisał(a):... i jeszcze do negocjacji !
Wygląda na niezły mix: przód Troopera, tył Monterey; ale za to zamontowany jedyny, słuszny silnik 3.1( sprzedający ogłasza też silnik 3,0 td - jakby ktoś reflektował...).
mcgiver napisał(a):tanizna w nowej budzie
https://www.olx.pl/oferta/opel-monterey ... ba361fc9d9
piotr R napisał(a):Nie mogę otworzyć numeru telefonu do sprzedającego,...
piotr R napisał(a):Byłem, oglądałem, jeździłem.
Auto już mocno zmęczone ale nie zakatowane.Rama zdrowa w oryginalnym zabezpieczeniu ,niewielkie ślady rudej
( nacieki dające się usunąć palcem) w okolicach tylnej belki tej okrągłej.
Buda mocno skorodowana na progach w okolicy tylnych drzwi.Wykwity na tylnych błotnikach do opanowania bez reperaturek. Drzwi bagażnika skorodowane tradycyjnie na ramce prawe lewe. obok stoi dawca z drzwiami w znacznie lepszym stanie.
Zamontowany jest silnik 3.1 wraz ze skrzynią. Nie ma przedmuchów w oleju jak i płynie chłodniczym nic nie pływa.
Słaba turbina auto zmulone, dymienia nie zaobserwowałem. Klimy i blokady brak, jeden aku fabrycznie. jakieś drobne usterki klamek albo centralnego. Napędy działają,sworzeń do wymiany,nie działa obrotomierz i wskaźnik paliwa.
Dobra baza na samochód rajdowy, w reanimację żeby było jak nowe trzeba by się poważnie za angażować osobiście.
Właściciel ma uczciwe podejście do sprawy sam mówi o problemach których nie widać. To jego kolejny Trooper więc wie co mówi.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości