Ciekawe ogłoszenia

Ogłoszenia znalezione w internecie, pytania, polecenia...

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez ByKoks » 17 lip 2012, 13:24

nie ma dróg nie do pokonania, są tylko takie z którymi Trooper ma problemy przejechać ;]
Avatar użytkownika
ByKoks
 
Posty: 101
Dołączył(a): 16 cze 2010, 18:05
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez croochy » 19 lip 2012, 08:12

jaki kraj taki Tim Cameron :lol:
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez ByKoks » 23 lip 2012, 15:24

croochy napisał(a):jaki kraj taki Tim Cameron :lol:



:lol: :)2 :)2 :)2
nie ma dróg nie do pokonania, są tylko takie z którymi Trooper ma problemy przejechać ;]
Avatar użytkownika
ByKoks
 
Posty: 101
Dołączył(a): 16 cze 2010, 18:05
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez krystian83r » 25 lip 2012, 17:54

Jak podnieść prestiż auto wśród znajomych :)
Otóż wystarczy zmienić emblemat na przodzie i z Opla robi się Toyota :)

http://otomoto.pl/isuzu-trooper-monterey-C25107580.html
Pozdrawiam
Krystian - Trooper 2.2 TD 1986 :)2

"Off Road to sztuka wyrzucania pieniędzy w błoto"
Avatar użytkownika
krystian83r
 
Posty: 176
Dołączył(a): 22 lut 2011, 21:31
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Serg » 25 lip 2012, 18:02

krystian83r napisał(a):Jak podnieść prestiż auto wśród znajomych :)
Otóż wystarczy zmienić emblemat na przodzie i z Opla robi się Toyota :)[/url]


:shock: :roll: :)21 :)3
Isuzu Monterey 3.1 LTD, +2", KL78 32", EGR, Superwinch, Safari, ARB
Avatar użytkownika
Serg
Moderator
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 paź 2008, 09:46

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez mikusien » 05 wrz 2012, 23:02

Co koledzy myslicie o takim cudzie techniki?? 8-)
http://otomoto.pl/aro-muscel-C25715317.html
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez skiczu » 06 wrz 2012, 00:41

Wygląda jak kibel. Wolałbym Gaz'a albo Uaz'a...
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez ułan » 06 wrz 2012, 11:03

Witam,
Kolega pracuje w policji na takim małym zadupiałym posterunku - wieś, sporo lasów, łąk etc. dostali szanowni Panowie mundurowi nowiuteńkiego Aro świecił się jak psie jajca - oczywiście gwarancja i cała reszta - więc tak gwarancja się przydała jak najbardziej, bo częściej stał w serwisie jak pod posterunkiem - Pamiętam jak znajomy się cieszył i cały czas powtarzał "Mój Aro" z westchnieniem, niestety życie zweryfikowało inaczej to było Aro serwisu :)21 :)21 - generalnie jak napisał skiczu " Wolałbym Gaza, Uaza, a nawet pandę 4x4. Ale to tylko moje spostrzeżenia
Jeżeli nie wiesz do jakiego portu zmierzasz, to żaden wiatr nie będzie Ci sprzyjał :) Dla Montka to i tak bez różnicy :)
Avatar użytkownika
ułan
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 sie 2012, 10:44
Lokalizacja: Podkarpackie-Dębica

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez mikusien » 06 wrz 2012, 19:49

Fajno :lol: Dobrze ze sie czegos ciekawego dowiedzialem 8-)
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez PiotrR » 06 wrz 2012, 22:42

Witaj. Nie dawno podróżowałem po Rumuni . Widziałem kilka ARO 330 pikapy,dwa240 i dwa 110. Nawet Rumuni nie chcą tym jeździć. Króluje Mitsubishi we wszelkich postaciach i rocznikach w śród braci mniejszych Freelander. Dacia Duster to wielka rzadkość na ich drogach
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez forester » 07 wrz 2012, 13:54

Swego czasu w Lasach Państwowych jeździliśmy "wynalazkami" typu Aro :evil: (ja miałem 3,1 D)
... i nazywaliśmy je "zemstą Caucescu". :P
NIGDY WIĘCEJ :!: :!: :!:
Były:
NIVA 1,6 (później 1,9 D)
3,1 LTD '95
3,2 RS (lpg) '96
3,1 LTD '94 ... (nie ma to jak czołg)
Na razie bez Monterey'a
ale z Nissanem X-trailem 2,2 D
Avatar użytkownika
forester
 
Posty: 243
Dołączył(a): 18 sty 2011, 00:55
Lokalizacja: Puszcza Goleniowska

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez ułan » 07 wrz 2012, 14:16

Jak widać wszyscy łączymy się bólu opinii na temat Aro :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Jeżeli nie wiesz do jakiego portu zmierzasz, to żaden wiatr nie będzie Ci sprzyjał :) Dla Montka to i tak bez różnicy :)
Avatar użytkownika
ułan
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 sie 2012, 10:44
Lokalizacja: Podkarpackie-Dębica

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez croochy » 07 wrz 2012, 19:53

tak ogólnie to wypadałoby liznąc troche o Muscelu zanim zacznie się pisać głupoty

Muscel był robiony na licencji Gaza 69, różnice wizualne w zakresie nadwozia, mechanicznie miał mocniejsze mosty i był mniej awaryjny i jak swoje czasy był bardzo udana konstrukcją i nie należy ich utożsamiać z nowymi modelami aro zwanymi popularnie "zaciek"

GAZ 69M & MUSCEL M461

Dziwi mnie fakt, że często w opisach podaje się jakoby Muscel był li tylko mutacją Gazika. Poza zewnętrznym bardzo dużym podobieństwem, są to wbrew pozorom zupełnie inne auta. Muscel to nie jest Gaz69 po faceliftingu!

RAMA :
- Gaz - skomplikowana budowa, bardzo dużo nitów, zagięć, uskoków, no i po kilkunastu latach duża chęć do gnicia i pękania (najsłabsza strona Gaz-a).
- Muscel - rama prosta w konstrukcji, bardzo solidna i trwała, wytrzymuje ostre traktowanie. Jako wadę mogę wskazać to, że praktycznie nie istnieje możliwości zabezpieczenia jej od środka (profil zamknięty).

RESORY :
- Gaz - stare lubią pękać i wcale nie trzeba ich ostro katować.
- Muscel - solidne i mocne, wytrzymują ostre traktowanie choć też nie są niezniszczalne.

AMORTYZATORY :
- Gaz - archaiczne dźwigniowe, właściwie nadają się do wyrzucenia (chyba, że ktoś ma dostęp do nowych), nawet najlepsza przeróbka i tak powoduje , że skok przednich amorów będzie mały i aby ich nie wyrwać trzeba założyć nowe ograniczniki.
- Muscel - teleskopowe - są solidne i nawet za twarde. Skok amortyzatora - 31cm.
MOSTY :
- Gaz - pasują od Uaz-a. Występują z szybszą przekładnią główną, w wersji na zwolnicach (tzw.afgany), można także założyć z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego i nowym typem zwrotnic (łożysko zamiast tulejki z brązu); i jeszcze jedna zaleta można odłączyć przednie piasty przekręcając pokrętło.Wniosek - przy znacznej zasobności portfela można poeksperymentować. Wada - aby dostać się do środka (np. łożysko mechanizmu różnicowego) trzeba ściągać most z resorów - most złożony z dwóch części skręconych na wysokości przekładni głównej
-Muscel - solidna budowa (mają opinię mocniejszych od Uazowych), pasuje przekładnia główna od Aro - 8\33 albo 11\41 (patrz zamienniki). Oryginalnie brak jest możliwości odłączenia przednich piast (wada podczas pokonywania dłuższych tras po asfalcie), dlatego warto zaopatrzyć się w drugi komplet „kapsli” bez frezów; łatwy dostęp do „wnętrzności”- odkręcana „główka".

HAMULCE i SPRZĘGŁO :
- Gaz - postojowy - bębnowy na tylnym wale napędowym, zaletą tej konstrukcji jest prostota i brak linek wlokących się do tylnego mostu spełniających często rolę łapaczy gałęzi; kłopot zaczyna się dopiero wtedy , kiedy chcemy zmienić skrzynię biegów na inną niż Uaz lub Żuk (hamulec jest przykręcany do skrzyni); zasadniczo układ hamulcowy tych aut nie różni się, tylko w przypadku zmiany przedniego mostu na Uazowy polepszą się hamulce Gaz-a (2 cylinderki na koło).
Sprzęgło - mechaniczne. Wada - pedały umieszczone w podłodze (lubią zimą przymarznąć) i przez to nieciekawe dojście do pompy (pod podłogą).
- Muscel - hamulec ręczny działa na tylne koła; sprzęgło hydrauliczne; pedały podwieszane (łatwy dostęp i wymiana pomp).

ZBIORNIK PALIWA :
- Gaz - 2 zbiorniki umieszczone fatalnie (chyba ze względów militarnych) na wysokości siedzeń, przez co autko ma lekką dupcię i w terenie znacznie wcześniej trzeba zapiąć przedni napęd
- Muscel - jeden duży zbiornik 70 l. umieszczony za tylną osią ,co znacznie poprawia rozłożenie masy. Nieznacznie ogranicza on kąt zejścia i dlatego łatwiej go uszkodzić.
SKRZYNIA ROZDZIELCZO - REDUKCYJNA :
- Gaz - jest i to dosyć dobra , reduktor o dużym przełożeniu 2.78, połączony za pomocą wałka pośredniego ze skrzynią biegów.
- Muscel - brak skrzyni redukcyjnej (ma ją zastąpić 1 bieg o przełożeniu ~ 4.8), występuje tylko skrzynia rozdzielcza dająca napęd przedni - prosta budowa i właściwie bezawaryjność,zespolona jest ze skrzynią biegów.

SKRZYNIA BIEGÓW :
- Gaz - wersja podstawowa 3-biegowa , można wstawić 4 Żuka jest w pełni synchronizowana. Skrzynia jest dostępna na rynku i tania (3-biegowa od 50 do 400 - 4-biegowa).
- Muscel - skrzynia o bardzo solidnych zębach (rodowód - Gaz AA/ Gaz67), 4-biegowa - brak synchronizacji 1; trudna dostępność na rynku; właściwie brak nowych części zamiennych; brak zamienników (jest zespolona z rozdzielczą); najczęstsze awarie - uszkodzenie synchronizatora 2-biegu, pokrywa skrzyni - wyrobienie wodzików (zbyt słaby materiał).

PODŁOGA :
- Gaz - posiada wiele zagłębień (akumulator pod siedzeniem -trudny dostęp), co nie ułatwia usuwania nagromadzonych zanieczyszczeń (woda, błoto), a pomaga korozji. Szybki dostęp do obu skrzyń (łatwo ściągane pokrywy).
-Muscel - płaska podłoga; łatwy dostęp do akumulatora (skrzynka w podłodze).

DRZWI :
- Gaz - nadstawki - stalowy szkielet obciągnięty brezentem z wstawionym oknem, przewietrzanie auta realizowane przez uchylenie przedniej szyby (bardzo wygodne przy niewielkich prędkościach), albo wyjęcie nadstawek; brak zamków.
- Muscel - nadstawki z odsuwanymi szybami umożliwiają przyzwoite przewietrzanie (lepsze niż w Uazie); zamek w standardzie; większe drzwi od strony kierowcy (łatwiejsze wsiadanie).

SILNIK : (Fabryczne tylko dla pasjonatów aut oryginalnych).
- Gaz- oryginał dolniak, bardzo łatwo wstawić górniaka z Żuka lub Uaz/Wołga (przyzwoite osiągi); inne przeróbki są kłopotliwe ale łatwiejsze niż w Muscelu - po wstawieniu silnika ze skrzynią biegów trzeba dorobić wałek pośredni.
- Muscel - oryginał „ licencja’’ francuskiego silnika Savien; wszelkie przeróbki dozwolone (duża komora silnika, mocna rama), jednak nie są łatwą sprawą , szczególnie jeśli chcemy zachować oryginalną długość wałów napędowych; najłatwiej dopasować motor od Mercedesa (model 115D lub 123D pojemność 2000 - 2400), Perkins 2500D, żuk (2400D*), Wołga\Uaz*, ponieważ w tych przypadkach można dopasować oryginalny wałek sprzęgłowy; inne eksperymenty są jeszcze bardziej skomplikowane.

WYMIARY:
Zbliżone, choć po za błotnikami, atrapą* i przedniej ramki z szybą* nic nie pasuje.
PODSUMOWANIE :
Co jest lepsze? Co kupić? Myślę, że zależy to od celu do jakiego chcemy przeznaczyć nasz bolid.
Muscel gwarantuje większy komfort (przeznaczenie - auto dla służb cywilnych) niż Gazik (auto na krótką wojnę). Aby w Gaziku osiągnąć ten sam standard (wstawić otwierane okna, zamki w drzwiach) trzeba się wiele napocić. Jednak jeśli ktoś użytkuje auto tylko rekreacyjnie latem nie ma to żadnego znaczenia. Kupując Muscela trzeba się liczyć z zakupem części zamiennych na zapas, aby w godzinie 0 być zabezpieczonym . Mała dostępność części wynika także z wielkości produkcji Muscela (ok. 80 tyś. ; gaz-630 tyś). Trzeba zaznaczyć, że cena zakupu/sprzedaży Muscela jest często znacznie niższa niż Gazika - auta kultowego.
Każdy chwali swoje, więc głębiej w ten spór nie wchodzę.
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez forester » 08 wrz 2012, 10:00

Masz rację croochy, Muscelem podobnym do Gaza 69 zacząłem naukę jazdy i był ok.
Krytyka wielu (i moja) dotyczy Aro 24... coś tam. To też Muscel.
Były:
NIVA 1,6 (później 1,9 D)
3,1 LTD '95
3,2 RS (lpg) '96
3,1 LTD '94 ... (nie ma to jak czołg)
Na razie bez Monterey'a
ale z Nissanem X-trailem 2,2 D
Avatar użytkownika
forester
 
Posty: 243
Dołączył(a): 18 sty 2011, 00:55
Lokalizacja: Puszcza Goleniowska

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez pocieszny » 13 wrz 2012, 18:52

aro 240 i jego późniejsze odmiany to nie muscel tylko potocznie zaciek :)21
muscel to M461 i kilka jego odmian, to 2 różne niepodobne do siebie pojazdy to jak porównanie HDJ J80 do zwykłej TLC120 :)21
po 1 muscelowskie mosty były na tamte czasy najmocniejszymi ze znanych (auto nie robione dla desantu jak UAZ)
po 2 muscel nie miał reduktora ale krótką 3 lub później 4ro biegową skrzynkę, za toi zaciek ma jeden z najmocniejszych i najlepszych reduktorów (długo był najpopularniejszym reduktorem w RMPST w klasie open)
a co do tego że zaciek non stop stoi w serwisie to też mit, większość chłopaków z LAP czy Policji wstydzi się nim jeździć i specjalnie go psują, a argumentacja że jest do dupy bo trzeba wysiąść i zapiąć sprzęgiełka to śmieszy (był kiedyś taki przesławny reportaż jak to się zaciek psuł i jak policjanci opowiadali w nim jawnie widać że psuli go sami żeby nim nie jeździć)
mam znajomych zo mają zacieki i sławetne 3,1d z zacieka jest porówywalne z trooperowym, choc słabsze i nie tak dobrze wykonane
zaciek to fajne auto jak UAZ ale trzeba je lubić jak każde inne :)2 ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez forester » 13 wrz 2012, 22:19

Nie przeszkadzało mi wysiadanie żeby załączyć 4x4 (byłem wtedy młodszy, czyt.mniej leniwy)
pocieszny napisał(a):zaciek to fajne auto

...ale odpalić go przy -15... wielki sukces.

Na szczęście mam Montka.
Były:
NIVA 1,6 (później 1,9 D)
3,1 LTD '95
3,2 RS (lpg) '96
3,1 LTD '94 ... (nie ma to jak czołg)
Na razie bez Monterey'a
ale z Nissanem X-trailem 2,2 D
Avatar użytkownika
forester
 
Posty: 243
Dołączył(a): 18 sty 2011, 00:55
Lokalizacja: Puszcza Goleniowska

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez trocin » 20 wrz 2012, 11:44

Witam.
Jestem zainteresowany Monciakiem z linka, jakies sugestie :?:

http://allegro.pl/opel-monterey-3-2-v6- ... 90640.html

Pzdr ;)
trocin
 

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Maryś » 20 wrz 2012, 16:34

Dobra cena jak za ten rocznik i wygląda super :)2
Avatar użytkownika
Maryś
 
Posty: 321
Dołączył(a): 17 maja 2011, 09:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez trocin » 20 wrz 2012, 17:30

Dam znac czy kupiony ;)
trocin
 

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Marcin9120 » 25 wrz 2012, 09:44

http://www.ebay.de/itm/Isuzu-Trooper-2- ... 2ec2076bb6 Zacny, ale troszkę z ceną poniosło niemiaszka:P
6VD1+lpg 95rok.
Marcin9120
 
Posty: 251
Dołączył(a): 16 sie 2011, 08:22
Lokalizacja: Oława

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez majkus96 » 25 wrz 2012, 19:22

Marcin9120 napisał(a):http://www.ebay.de/itm/Isuzu-Trooper-2-6-i-Kat-LPG-Gasanlage-/200823761846?pt=Automobile&hash=item2ec2076bb6 Zacny, ale troszkę z ceną poniosło niemiaszka:P

Cena Naprawde W Kosmos Wyrzucona :shock: Ale Z wystawki Tak MI Sie Wydaje ;)
"tam gdzie konczy sie asfalt, zaczyna sie droga"
Avatar użytkownika
majkus96
 
Posty: 98
Dołączył(a): 01 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Morąg

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez mikusien » 25 wrz 2012, 20:39

Powiedzcie mi drodzy koledzy, orientujecie sie, czy taki gadżet mozna zamontowac w starym troopku jezeli mam silnik 3.1 td ? Pytanko narazie czysto teoretyczne :D

http://moto.allegro.pl/uniwersalny-komp ... 06592.html
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez pocieszny » 26 wrz 2012, 00:29

spalanie jak spalanie ale to może być dość ciekawa opcja pod metromierz :)2 :)21 z dodatkowymi przydaśkami
o ile da się własne "ekrany" robić
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez skiczu » 26 wrz 2012, 00:30

Jeśli silnik ma pompowtryski do których dochodzi sygnał sterujący to tak...
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez mikusien » 26 wrz 2012, 07:47

Tak tez myślałem, ale wolałem sie upewnic :)
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron