Re: Ciekawe ogłoszenia
Napisane: 25 maja 2020, 19:33
dlaczego tak się uparliście na 3.2?
nie lepiej 3,0 ulepszonym ECU?
OStatnio z korfem mieliśmy krótką wymianę zdań, Marcin licze, że przyjedziesz w końcu i dokończymy temat 3,0.
Seryjny zdrowy 3,0 już dobrze jeździ, a z automatem wrażenia są bliskie 3.2. Jeśli brać pod uwagę większe koła np 33 to ze względu na sporo większy moment obrotowy 3,0 jeździ się w technicznym terenie lepiej. Owszem, przy butowaniu wygyrwa benzyna tyle, że w tym terenie to jeszcze stacja musi być blisko. Jak miałem 3,2 w automacie parę lat temu na silverstonach 265/75/16 to na asfalcie było 17-19 litrów, a teraz to zbiornik na jeden dzień niezbyt odległego upalania. W 3,0 daje realnie podobne wrażenia z jazdy a zasieg jest nieporównywalnie większy. W przypadku gdy z powodzeniem będę mieć ECU na 200km to przypuszczam, że osiągami będę na łeb bić 3.2. 3,5 fakt, inna bajka, pali jeszcze wiecej ale to juz naprawdę fajnie idzie i 3,0 nawet na ECU bedzie w tyle.
nie lepiej 3,0 ulepszonym ECU?
OStatnio z korfem mieliśmy krótką wymianę zdań, Marcin licze, że przyjedziesz w końcu i dokończymy temat 3,0.
Seryjny zdrowy 3,0 już dobrze jeździ, a z automatem wrażenia są bliskie 3.2. Jeśli brać pod uwagę większe koła np 33 to ze względu na sporo większy moment obrotowy 3,0 jeździ się w technicznym terenie lepiej. Owszem, przy butowaniu wygyrwa benzyna tyle, że w tym terenie to jeszcze stacja musi być blisko. Jak miałem 3,2 w automacie parę lat temu na silverstonach 265/75/16 to na asfalcie było 17-19 litrów, a teraz to zbiornik na jeden dzień niezbyt odległego upalania. W 3,0 daje realnie podobne wrażenia z jazdy a zasieg jest nieporównywalnie większy. W przypadku gdy z powodzeniem będę mieć ECU na 200km to przypuszczam, że osiągami będę na łeb bić 3.2. 3,5 fakt, inna bajka, pali jeszcze wiecej ale to juz naprawdę fajnie idzie i 3,0 nawet na ECU bedzie w tyle.