to co podałeś link to nie jest zaślepka bloku silnika tylko dupy wałka w głowicy od strony podszybia zresztą nawet w opisie jest że to zaślepka wałka.
są to tzw broki
skoro zgubiłeś brok to wcześniej musiała odpaść metalowa blokada przykręcona dwoma srubami M8 i wtedy ciśnienie oleju wypchnęło brok, tak wiec to nie wina różnic temperatur tylko braku blokady.
w tym bloku nie ma broków z tego co kojarzę i na fotkach z remontu tez nie widze.
mam takie nowe co zlinkowałeś w komplecie ze stanów, nawet firma sie zgadza i na gumie wytłoczone NOK

i na dniach będę wymieniał bo silnik mam na ukończeniu.
starym nic nie brakuje więc za jakiegoś czteropaka + wysyłka listem poleconym mogę wysłać.
myślę że to dobry układ , bo nie wiem czy da się to u nas kupić.
chyba że masz sprawne fajki z gumowymi korkami pokryw zaworowych od przewodów wysokiego napiecia to możemy zrobić dil.
mam sprawne przewody , ale gumy są spuchnięte i nie zatykają tulei świec.