3,2V6

chyba sprzedam mojego montka
3,2V6RS
stan blacharski mocno średni (tylne nadkola do dorobienia i tylne wrota ruda zagląda dość mocno)
rama z 2003 (wyprowadzona papierowo) powoli przydała by się jej konserwacja, można napierdalać młotkiem ile dusza zapragnie
zawieszenie przód drążki z diesla nowego (grubsze, moge dorzucic sprawne oryginały) tył sprężyny z pospringu (swoje już mają ale trzymają się dobrze) amortyzatory mają 1,5 roku (to co idzie na 1 montarz, więc jakiegoś szaleństwa nie ma) stabilizatory sprawne, tam gdzie trzeba łączniki poprzedłużane, można by się przyjrzeć powoli wspornikowi układu kierowniczego, jeszcze nie do wymiany ale kiedyś na pewno,
auto podniesione na budzie o 3cm (realny lift całości to koło 3 cali, auto spokojnie porusza się na 33x12r16)
środek niezły, obszycie kierownicy przetarte w 1 miejscu, fotel kierownika troche zmęczony, resza bardzo przyzwoita, grzanie tyłka działa w obydwu fotelach, w środku jakieś pierdoły typu dodatkowe gniazdo zapalniczki itp, reszta w serii, audio pionier (MP3, AUX) g;ośniki JBL GTO (ma to juz z 8 lat ale gra przyzwoicie)
LPG w bagazniku na 2 butle pojemność 105l (realnie 85 max 90)
zderzak pod łincza przód (gięty w większości), schodek z tyłu, relingi stalowe z bagażnikiem (spokojnie wytrzymują ponad 200 kilo), lampy w budzie (nowa instalacja elektryczna tyłu), dodatkowe światło cofania, światło p/mgielne na drzwiach,
silnik ma swój przebieg, na zegarki 350kkm (coś koło tego) na pwno nie jest to oryginalny przebieg, ale cóż taki jest, jak ktoś chce inny prosze napisać
nowe kable/siece, olej do wymiany na tygodniach (10W40) oleju troche bierze, roczne uszczelniacze dekli i gniazd świec (oryginalne) auto jeździ na benie na gazie normalnie (odpala przy -30 bez większych scen), instalacja LPG ZENIT ma 2 lata, jakos się jej gwarancja właśnie końnczyć będzie, nic sie jej nie dzieje, na chwile obecna termostat zimowy z temp 88 stopni (stary zdechł, ale na wiosne przydało by się dać normalny 74 stopnie) chłodnica ma 4 lata, krzynia na wiosne olej do zmiany (tosamo reduktor i mosty) z tyłu LSD (sprawne) w zeszłym tygodniu wymieniony krzyżak na wale przednim (wał ma delikatne bicie, na wielowpuście odczuwalne przy 60-70km/h) mosty oryginalne, sprzęgiełka manualne aisin (moge dorzucić stałe zabieraki) w aucie jest zrobiona instalacja pod 2 aku (na lodówke itp) z seperatorem, automatycznym ładowaniem, z opcją wyłączenia ładowania dodatkowego aku, jest snorkel (oryginalne safari) i zmieniony dolot (puszka filtra z 2,8)
powoli przydało by się wymienić przewody hamulcowe(stalowe) zmienić też filtr paliwa, hamulce sprawne po serwisie 4miesiące temu, ręczny hydrauliczny
więcej grzechów nie pamiętam
zdjęcia auta sa na forumie, trzeba tylko dodać rdze na nadkolach z tyłu
jak ktos będzie bardzo bardzo chciał to zrobie mu foty na maila
autko na oponach BFG MT 235x85R16 (oryginalne felgi), rozmiar bardzo fajny do turystyki
dodatkowo możemy ponegocjowac inne opony do tego auta (zimowe 32 czy też MT33cale)
cena 5,5k pln
autko może jeszcze komuś posłużyć (mnie się przestały mieścić w garażu)
prawnie autko wyprowadzone na nowy WIN (lat temu 6) jeżdone poświecie (Rosja, Gruzja,Rumunia,Ukraina i wiele innych) co roku na wakacje na mazury z rowerami i łódką
https://z-p3-scontent-waw1-1.xx.fbcdn.n ... e=5CE8F45B
link z fejsbuka wię cnie wiem czy będzie widac coś
jak ktos zainetersowany to PW, auto nie jest wystawione nigdzie indziej

3,2V6RS
stan blacharski mocno średni (tylne nadkola do dorobienia i tylne wrota ruda zagląda dość mocno)
rama z 2003 (wyprowadzona papierowo) powoli przydała by się jej konserwacja, można napierdalać młotkiem ile dusza zapragnie
zawieszenie przód drążki z diesla nowego (grubsze, moge dorzucic sprawne oryginały) tył sprężyny z pospringu (swoje już mają ale trzymają się dobrze) amortyzatory mają 1,5 roku (to co idzie na 1 montarz, więc jakiegoś szaleństwa nie ma) stabilizatory sprawne, tam gdzie trzeba łączniki poprzedłużane, można by się przyjrzeć powoli wspornikowi układu kierowniczego, jeszcze nie do wymiany ale kiedyś na pewno,
auto podniesione na budzie o 3cm (realny lift całości to koło 3 cali, auto spokojnie porusza się na 33x12r16)
środek niezły, obszycie kierownicy przetarte w 1 miejscu, fotel kierownika troche zmęczony, resza bardzo przyzwoita, grzanie tyłka działa w obydwu fotelach, w środku jakieś pierdoły typu dodatkowe gniazdo zapalniczki itp, reszta w serii, audio pionier (MP3, AUX) g;ośniki JBL GTO (ma to juz z 8 lat ale gra przyzwoicie)
LPG w bagazniku na 2 butle pojemność 105l (realnie 85 max 90)
zderzak pod łincza przód (gięty w większości), schodek z tyłu, relingi stalowe z bagażnikiem (spokojnie wytrzymują ponad 200 kilo), lampy w budzie (nowa instalacja elektryczna tyłu), dodatkowe światło cofania, światło p/mgielne na drzwiach,
silnik ma swój przebieg, na zegarki 350kkm (coś koło tego) na pwno nie jest to oryginalny przebieg, ale cóż taki jest, jak ktoś chce inny prosze napisać

nowe kable/siece, olej do wymiany na tygodniach (10W40) oleju troche bierze, roczne uszczelniacze dekli i gniazd świec (oryginalne) auto jeździ na benie na gazie normalnie (odpala przy -30 bez większych scen), instalacja LPG ZENIT ma 2 lata, jakos się jej gwarancja właśnie końnczyć będzie, nic sie jej nie dzieje, na chwile obecna termostat zimowy z temp 88 stopni (stary zdechł, ale na wiosne przydało by się dać normalny 74 stopnie) chłodnica ma 4 lata, krzynia na wiosne olej do zmiany (tosamo reduktor i mosty) z tyłu LSD (sprawne) w zeszłym tygodniu wymieniony krzyżak na wale przednim (wał ma delikatne bicie, na wielowpuście odczuwalne przy 60-70km/h) mosty oryginalne, sprzęgiełka manualne aisin (moge dorzucić stałe zabieraki) w aucie jest zrobiona instalacja pod 2 aku (na lodówke itp) z seperatorem, automatycznym ładowaniem, z opcją wyłączenia ładowania dodatkowego aku, jest snorkel (oryginalne safari) i zmieniony dolot (puszka filtra z 2,8)
powoli przydało by się wymienić przewody hamulcowe(stalowe) zmienić też filtr paliwa, hamulce sprawne po serwisie 4miesiące temu, ręczny hydrauliczny
więcej grzechów nie pamiętam



autko na oponach BFG MT 235x85R16 (oryginalne felgi), rozmiar bardzo fajny do turystyki
dodatkowo możemy ponegocjowac inne opony do tego auta (zimowe 32 czy też MT33cale)
cena 5,5k pln
autko może jeszcze komuś posłużyć (mnie się przestały mieścić w garażu)
prawnie autko wyprowadzone na nowy WIN (lat temu 6) jeżdone poświecie (Rosja, Gruzja,Rumunia,Ukraina i wiele innych) co roku na wakacje na mazury z rowerami i łódką
https://z-p3-scontent-waw1-1.xx.fbcdn.n ... e=5CE8F45B
link z fejsbuka wię cnie wiem czy będzie widac coś

jak ktos zainetersowany to PW, auto nie jest wystawione nigdzie indziej