Strona 1 z 1

Zawór podcisnienia

PostNapisane: 23 paź 2019, 13:44
przez selwin
Zaworek podciśnienia do przesuwki napedów potrzebny.
Ma ktoś może zbedne zaworki podciśnienia od napedów?? Chętnie nabędę droga kupna :)

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 23 paź 2019, 14:00
przez miras7
Szary czy niebieski?

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 23 paź 2019, 14:36
przez Jake
miras7 napisał(a):Szary czy niebieski?

A czym one sie roznia? Bo Selwin pisał, ze zamieniał je u siebie miejscami idziałaja tak samo.

Re: Alternator i Podciśnienia [3.1]

PostNapisane: 23 paź 2019, 14:45
przez pocieszny
selwin napisał(a):Ma ktoś może zbedne zaworki podciśnienia od napedów?? Chętnie nabędę droga kupna :)


z tego co pamiętam to są takie same jak do załączania EGR w 3,2V6

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 24 paź 2019, 06:48
przez selwin
No dokładnie mam tak teraz zrobione,ze zamieniłem je miejscami i działają. Przypomnę ,że ten szary ma słaby przedmuch ,ale na rozłączanie - jego ssanie wystarcza.
Robiłem próby na "stole " i ich zasada działania jest taka sama.
Bez napiecia jest przelot pomiędzy wejściem ( strona gdzie jest pojedyńczy króciec) a króccem który leci do gruszki. Po podaniu napięcia przelot jest pomiędzy króćcem od gruszki a tym trzecim pozostałym, gdzie uchodzi powietrze ( powinien tam być filterek powietrza)
Bez napięcia napędy się załączają, z napięciem rozłączają.
Tak jest u mnie i zgadza się to ze schamatem podciśnień dostępnym na forum.
I też mnie ciekawi po cholere są dwa kolory.

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 24 paź 2019, 08:17
przez miras7
Selwin - jak zamieniłeś te zaworki, to przepiąłeś kostki elektryczne bez problemu? Z tego co pamiętam to powinny różnić się tylko kostką i teoretycznie nie da się ich zamienić :?

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 24 paź 2019, 12:06
przez selwin
Kostek nie zamieniałem, ponieważ tam są dwa stany :
- albo jest napięcie na dwóch zaworkach jednocześnie - pozycja 2H
- albo nie ma napięcia na dwóch zaworkach jednoczesnie- 4H/4L

Tez myślałem ,że napięcie będzie raz na jednym zworków ,raz na drugim. a tak nie jest.
Jeżdżąc na 2H mamy na zaworkach zarówno szarym jak i niebieskim ciągle napięcie.
Tak jest u mnie, auto chyba oryginał, przeróbek nie było, 97 rok, stara buda , nowy środek ,wiec już przesuwki były .
Głowy nie dam sobie urwać ,ale chyba kostki pasują tu i tu. Kupie zaworek, to wymieniając go , zwróce na to uwage i dam info.

Na allegro jest taki zawór od vectry a wygląda identycznie:
https://allegro.pl/oferta/vectra-c-3-0- ... e508937f6e

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 24 paź 2019, 12:39
przez miras7
To który chcesz? Oba? Poszukam, jak znajdę to na pewno będzie tańszy niż na allegro

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 25 paź 2019, 06:35
przez selwin
Wysłalem PW,ale u mnie jak zrobie wyslij, to widomośc siedzi non stop w folderze" do wysłania" dlatego pisze tu.
Dzięki za propozycje. Zaszaleje i wziąłbym dwa.

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 25 paź 2019, 09:11
przez Arreco
selwin napisał(a):Wysłalem PW,ale u mnie jak zrobie wyslij, to widomośc siedzi non stop w folderze" do wysłania" dlatego pisze tu.
Dzięki za propozycje. Zaszaleje i wziąłbym dwa.
korwel@op.pl
Proszę o PW na email


Jak odczyta wiadomość to się status zmieni

Re: Zawór podcisnienia

PostNapisane: 25 paź 2019, 19:29
przez selwin
Arreco napisał(a):
selwin napisał(a):Wysłalem PW,ale u mnie jak zrobie wyslij, to widomośc siedzi non stop w folderze" do wysłania" dlatego pisze tu.
Dzięki za propozycje. Zaszaleje i wziąłbym dwa.
korwel@op.pl
Proszę o PW na email


Jak odczyta wiadomość to się status zmieni



Dzięki :)