Skoro nie ma : Przednie zawieszenie jest na drążkach skrętnych, więc nie ma problemu z podniesieniem auta.
Zakres regulacji jest bardzo duży więc nie to jest ograniczeniem, a kąt pod jakim będą pracować przednie przeguby - 2" bez problemu można podkręcić.Więcej lepiej nie bo na wykrzyżach możesz po wyrywać przeguby. Cały pic polega na napięciu drążków skrętnych. Drążki są po obu stronach samochodu- ale to na pewno wiesz. Jeden koniec jest osadzony w wahaczu , a drugi w belce poprzecznej ramy. Pod belką wystaje śruba , a raczej łeb śruby , na klucz chyba 30 - dokładnie nie pamiętam.Podnoszenie - regulacja odbywa się przez wkręcanie śruby . Ustawianie zacznij od postawienia auta na równej powierzchni i pomiaru wysokości od podłoża do rantu błotnika.Jeżeli z obu stron wysokość jest jednakowa , wkręcaj śruby po obydwu stronach o tą samą ilość obrotów ,aż do uzyskania oczekiwanej wysokości.Jeżeli po powtórnym pomiarze obie odległości od ziemi do krawędzi rantu będą jednakowe , to jesteś po operacji - a raczej ON jest , ale jeżeli jest jakaś różnica (np. pomyłka w liczeniu obrotów śruby ) to skoryguj to którąś z nich na +, albo -.Do podnoszenia najlepiej dżwignąć przód auta na lewarku - lżej kręcić i nie ma obawy że po zrywasz gwinty na śrubach . To chyba tyle. Powodzenia