croochy napisał(a):3,2 v6 benzyna bez gazu na mt z liftem po mieście więcej jak 15 nie bierze przy cięzkiej nodze.
mario_gdynia napisał(a):Czy zdązy sie nagrzać silnik,aby sie przelączyć na alternatywne paliwo?
mario_gdynia napisał(a):jest różnica w spalaniu pomiędzy 3,2 a 3,5 litra?
mario_gdynia napisał(a): Czy te większe jednostki są też w manualu?
mario_gdynia napisał(a):wracając do tych nieszczęsnych 3,0 diesel
BUNNY_PL napisał(a):3.5 to rozwiercony 3.2 ze zmienioną głowicą. Pali trochę więcej ale bez szału. Oba silniki to świetne i niezniszczalne konstrukcje jak 4JG2.
wojtekkk napisał(a):croochy napisał(a):3,2 v6 benzyna bez gazu na mt z liftem po mieście więcej jak 15 nie bierze przy cięzkiej nodze.
tylko że na wolnym wydechu
pocieszny napisał(a): 3.2 bardziej odporny ale jak udowodnił nasz zacny forumowy Kolega "nie są niezniszczalne" do tego "no przecież nie kręciłem zbytnio na czerwone"
mario_gdynia napisał(a):Navary odpadają,ze względu na wade silników.
mario_gdynia napisał(a):...Już nawet przychyliłbym sie z powrotem do 3,1td Jak wygląda spalanie w wersji cywilnej długiej? Ja miałem przez niewielki czas krótkiego,całkowicie rozebranego z niepotrzebnych rzeczy,nawet jak tapicerka Dwa fotele,kierownica, brak koła zapasowego.Poprostu odciążony....
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości