3,0 DTi z MT do AT

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

3,0 DTi z MT do AT

Postprzez Legend » 13 mar 2013, 18:10

Niestety miałem możliwość przejechania się automatem co skutkowało nagłą chorobą "chcę mieć". Pare dni temu kupiłem jednak Trupa MT, ruszyła spirala wydatków i już jest za późno, aby się wycofać i odzsykać kasę z pakietu startowego. Tak więc, jak skomplikowana jest konwersja manuala na automat? Czy wymaga to spawiania budy/ramy, ew. cięcia?

co potrzebujemy?
-skrzynię ze sprzęgłem hydrokinetycznym
-komputer (jest spójny z ECU?)
-wiązki (pod doskę tez?)
-zdzwon
-poduszki
-wybierak biegów
-zegary
-pedalierę
-konsolę centralną?

jakie mogą być jeszcze problemy? Inej długości wały?

Na koniec pytanie o zasadność tego pomysłu...co o tym myślicie?

Najciekawsza opcja to zakup JDM-a czyli Bighorna i przekładka z RHD na LHD, czy jest Tropki są ciężko "przekładalne"?

Mile widziane konkretne opinie i luźne przemyślenia :)
V6
Avatar użytkownika
Legend
 
Posty: 1400
Dołączył(a): 09 lut 2013, 20:47

Re: 3,0 DTi z MT do AT

Postprzez freefly » 13 mar 2013, 19:20

A chciałbyś mieć TOD-a?
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: 3,0 DTi z MT do AT

Postprzez Legend » 13 mar 2013, 20:13

nie zależy mi na tym zupełnie, a komplikuje proces przekładki bo mój mały ma 3 drzwi ;-)

i jest jeszcze jedna możłiwość....pojawienie się całego auta z automatem w idelanym stanie..... :lol:
V6
Avatar użytkownika
Legend
 
Posty: 1400
Dołączył(a): 09 lut 2013, 20:47


Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości