przy wymianie oleju naszła mnie chęć czyszczenia i konserwacji miski olejowej i uszczelniaczy (tych trefnych )
A więc zaczynamy potrzebne są klucze 17,14,12.wymiana dość łatwa.
zdejmujemy osłony pod samochodem odkręcamy belkę poprzeczną odkręcamy 4 śruby
odkręcamy misę olejową 19 śrub na klucz 12 potrzeba przedłużkę do klucza
po wyjęciu mamy taki widok
odkręcamy smoki "rurki'' po jednej śrubie na smok
i mamy nasze smoki i uszczelniacze
proponuję sprawdzić czy przy siatkach wewnątrz niema przyklejonych jakiś brudów najlepiej przemyć je środkiem do czyszczenia
wymieniamy uszczelniacze myjemy miskę i skręcamy
miałem nietypowy problem ponieważ filtr olejowy (mały) miał o 1 milimetr za dużą średnicę na zewnątrz i zaczepiało o uchwyt w silniku po użyciu wleksa weszło jak spod igły
cała naprawa trwała ok.3,5 godziny
po spuszczeniu oleju z listwy wtryskowej i wszelkich przewodów z olejem weszło ok.8,5 litra oleju