Źle kojarzysz dlatego iż budowa systemu CR jest oparta o pompę wysokiego ciśnienia niezależnie od generacji. pompa podaje cisnienie na listwę( stąd nazwa commonrail) a wtryskiwacze sterowane elektronicznie wtryskują paliwo. Dlaczego I, II , III generacja ?? dlatego iż system ten udoskonalano i po pierwsze zwiększano ciśnienie (poprzez lepsze pompy) a po drugie wprowadzając dokładniejsze-szybsze wtryskiwacze które potrafiły rozdzielić cykl wtrysku na kilka faz.
I generacja miała 3 fazy: dawka pilotująca, dawka właściwa i dawka dopalająca( nazewnictwo może się różnić to jest najbardziej popularne)
II generacja od 5 do 7 faz, ilość faz uzależniona od obciążenia silnika w danym momencie tzn ilośĆ zmemienna
III generacja zastosowanie Piezokrystalicznych wtryskiwaczy( dotąd elektromagnetyczne) które były kilkakrotnie szybsze od poprzednich-spadek co2 itp.
To tak z grubsza
Po przytoczeniu powyższej teorii rozumiesz chyba sens działania CR a Pompowtryskiwaczy. W CR ciśnienie robi pompa a w przypadku pompowtryskiwaczy one wytwarzają ciśnienie-stąd nazwa
nie ma więc sensu stosowaĆ i pompy wysokiego ciśnienia i pompowtryskiwacza w jednym