pobór oleju 3,5 V6

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: pobór oleju 3,5 V6

Postprzez Michał4x4 » 23 lis 2016, 22:59

mcgiver napisał(a):no niestety korby nawet kute wody nie sprężą, a jak im sie to uda to albo tłoki jebną , albo czapke dzwignie :)21


A w tym silniku są kute korby?
Michał4x4
 
Posty: 246
Dołączył(a): 16 sie 2016, 20:57

Re: pobór oleju 3,5 V6

Postprzez mcgiver » 23 lis 2016, 23:00

Michał4x4 napisał(a):
mcgiver napisał(a):no niestety korby nawet kute wody nie sprężą, a jak im sie to uda to albo tłoki jebną , albo czapke dzwignie :)21


A w tym silniku są kute korby?

niewiem , nie sądzę, aczkolwiek gdzies na forum była dokładna specyfikacja budowy 6vd1
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: pobór oleju 3,5 V6

Postprzez mcgiver » 23 lis 2016, 23:21

jednak owszem wyglada że silniki seri 6vd1i 6ve1 mają kute korby z natryskiem oleju na denka tłoków, tak że są rozwojowe :)21
Aluminum open-deck v6 24v
Pentroof combustion chamber
9.1:1 CR (may vary through the years)
SOHC and DOHC ('92-95). SOHC only ('96-97). SOHC and DOHC ('98-04)
6VD1 and 6VE1 share the same short-deck block from '92-97, and tall-deck block from '98-04
6VE1 uses a stroked crank, different pistons, 8-deg longer cam duration (same lift as 6VD1). Same rods assuming same year.
4-bolt mains with 2 additional bolts per main through the sides of the block
Cast crank
Forged rods with squirters
Coil-over-plug ignition
Supercharger kit available (Alpine)
6VD1 Bore x Stroke: 93.4 mm x 77 mm
6VE1 Bore x Stroke: 93.4 mm x 85 mm
'92-97 uses shorter con rod. 146mm
'98+ uses longer con rod. 152mm
Pre-'97 crankshaft CAS rings different then '98+
Oil pressure 57-80psi @ 3000rpm
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Compression Ratios:
'92 3.2L 9.3:1 DOHC&SOHC
'93-'96 3.2L 9.8:1 DOHC, 9.3:1 SOHC
'97-2000 3.2L 9.0:1 DOHC, 3.5L 9.1:1 DOHC
2001-2003 3.5L 9.1:1 DOHC
2004 3.2L 9.1:1 DOHC, 3.5L(GDI) 10.3:1 DOHC
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Block info:
'92-97
Shorter deck.
146mm rod.
Crank has 6.937" reluctor.

'98-04
Taller deck.
152mm rod.
Crank has 7.25" reluctor.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Connecting rod info:
'92-97
Length 5.748" (146mm) length
BE 2.244" (57mm)
BE width 0.858 (21.8mm)
SE .866 (22mm)
SE width 0.858 (21.8mm)

'98-04
Length 5.984" (152mm)
BE 2.244" (57mm)
BE width 0.858 (21.8mm)
SE .866 (22mm)
SE width 0.858 (21.8mm)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piston info:
3.677" (93.4mm) bore
1.327" (33.7058mm) Compression Height 3.2L
1.169" (29.6926mm) Compression Height 3.5L
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Crankshaft info:
'92-95
CAS forged into center of crank. 6-notch reluctor.

'96-97
CAS pressed onto center of crank. fully-notched 6.937" reluctor.

98-04
CAS pressed onto center of crank. fully-notched 7.250" reluctor.

Flywheel bolt pattern - 8 bolts. 74mm bolt circle. 50mm center bore.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Head Info:
92-95 SOHC and DOHC.
SOHC Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
DOHC Cam over mechanical bucket.
DOHC - Single pully for drive belt. Internal chain to interconnect the cams.

'96-97 SOHC only
Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
Belt drive cam.

'98-04 SOHC and DOHC
SOHC - Rocker-arm w/ Hydraulic lash adj.
DOHC - Cam over mechanical bucket.
DOHC - Single pully for drive belt. Gear driven to cams.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: pobór oleju 3,5 V6

Postprzez Michał4x4 » 23 lis 2016, 23:36

oooo szybko znalazłeś, dzięki :)2
Michał4x4
 
Posty: 246
Dołączył(a): 16 sie 2016, 20:57

Re: pobór oleju 3,5 V6

Postprzez mcgiver » 23 lis 2016, 23:40

Michał4x4 napisał(a):oooo szybko znalazłeś, dzięki :)2

jak kupiłem to auto to zaraz mnie interesowało co tam za motorownia siedzi :D .
cytat pochodzi z postu z marca 2015
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia strona

Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości