w jednym jarzmie u góry w drugim na dole
Prowadnice L i G są rózne L ma na końcu rowek w który nalezy włożyć gumke.
Odwrotny montaz powoduje (bynajmniej u mnie) że auto nie hamuje, albo hamuje cały czas. U mnie po wymianie tarcz i klocków jedno koło nie hamowało wcale, a drugie tak się grzało że aż felga była ciepła
dzisiaj siadłem i rozebrałem cholerstwo jeszcze raz i znalazłem przyczyne, głupie wrowadniczki, w jeden otwór na jarzmie wchodza elegancko, w drugi prawie wcale.
Po całej operacji zaciski chodza luźno w prowadnicach, da się jedną ręką ruszać
Droga powrotna do domu będzie testem
dla zainteresowanych
koło odkręcamy kluczem 19 - moment dokręcania 120 Nm
Prowadnice wykręcamy 14 - moment dokręcania 44 Nm
śruby od kopyta 17 - moment dokręcania 104 Nm
jak wróce do domu to może jakąś skrócona instrukcje napisze