gumirek napisał(a):Schemat elektryczny zależy od rocznika, do pobrania na stronie głównej:
do 1996: http://www.trooper4x4.pl/pliki/schematy_monterey_1996.zip
od 1996: http://www.trooper4x4.pl/pliki/trooper_rodeo_1997.zip
Różnice w schemacie elektrycznym klimy nie są zbyt wielkie, ale moim zdaniem nowszy jest lepiej przemyślany. W tym do 1996 wyłącznik ciśnieniowy przy skraplaczu włączony jest szeregowo w obwód zasilający sprzęgło sprężarki. Styki tego wyłącznika są przez to bardziej obciążone, a obwód sprzęgła niepotrzebnie się wydłuża o drogę do skraplacza i z powrotem. W drugiej wersji zostało to poprawione i podłączono ten czujnik do przekaźnika.
gumirek napisał(a):A którą masz wersję?
Sprawdź na schemacie, czy w parowniku, we wnętrzu auta, jest jeszcze jeden czujnik, który wyłącza sprężarkę gdy temperatura parownika spadnie poniżej pewnej granicy. Jak nie włączysz grzania, to klima się w zimie nie załączy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości