jeśli przeczytałeś moje wszystkie posty a w szc zegulności ten
viewtopic.php?f=5&t=614 ten temat co do białego dymu .jak ja naprawiałem to miałem 2 usterki najpierw wymieniłem obsady -nic to nie dało,gdy już nie dało się jeżdzić (brak mocy,biały dym,przerywanie itp.)rozkręciłem go i stwierdziłem spękaną głowicę .było lepiej bo przestał puszczać biały dym, nabrał mocy,i nie ubywał płyn chłodniczy.ale zostało szarpanie silnika i gaśnięcie to rozwiązała wymiana czujnika oleju.jak widzisz to jest dużo rzeczy do sprawdzenia. mam nadzieję że to nie głowica na początek sprawdz w stacji kontroli spalanie a dokładnie co2.jeśli jest za wysokie to może obsady jesli to nic nieda to bedziesz musiał zagłębić się głębiej.Życzę powodzenia i napisz co stwierdzisz jestem ciekaw
a może .....ciśnienie oleju masz w normie?może jest za niskie i jak olej się rozgrzeje jest rzadki no sam niewiem....
i dziwne z tym zapalaniem
może pompa oleju ale to czemu biały dym?
nikt za bardzo niechce nic pisać wielu miało problem ale to ukrywa? no nie wiem czasem dziwi mnie to ....
Tobie życzczę powodzenia w naprawie
pozdrawiam aktywnych forumowiczów