Jake napisał(a):Zaworki pacuja parami. Napięcie na obu = 4x2. Brak napięcia na obu = 4x4. Musisz poszukac gdzie prad sie gubi.
Sygnał do załaczenia napędu pochodzi z czujnika z boku reduktora. Czujnik na przesuwce załącza tylko kontrolke.
Quentil napisał(a):Tego przekaźnika FADC niema w poliftach z manualem.
Jake napisał(a):Przy okazji tu troche do poczytania na temat:
http://trooper4x4.pl/forum/viewtopic.ph ... a&start=25
frendzel napisał(a):Witam
Mam problem z przednim napędem. Czytałem że też walczyłeś że swoim. Silnik 3.1, wersja przejściowa. Nowa deska, stara buda, przedni most z zabierakami i przesowka. Moglbys podpowiedzieć jak zacząć diagnostykę tego napędu?
Sprawa wygląda tak że napęd działał i świeciła kontrolka napędów. Bez znaczenia czy zapięty czy nie. Sprawdziłem czujnik na moście miał ucite przewody i zwarte przy wtyczce. Rozumiem że dlatego swicil.
Teraz problem jest taki że wogole nie zapina napędu fizycznie, niestety nie wiem czy wal przedni się kręci. Napewno nie ma przekazania napędu na koła. Nie jestem pewny czy są poprawnie zapięte podciśnienia przy puszcze filtra powietrza. Mógłbym Cię prosić o zdjęcia jak to masz zrobione u siebie. Jest jakiś sposób na obejście tych podciśnień żeby wajcha dopinać tylko wół?
Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Łukasz
frendzel napisał(a):Teraz po sprawdzeniu
1. Na 2H mogę kręcić przednim wałem ręką
2. Na 4H nie mam możliwości kręcęnia przednim walem
3. Na 2H napięcie jest na obu wtyczkach do zaworow na moscie
4. Na 4H brak napięcia na obu wtyczkach
5. Na 2H podciśnienie jest na zaworze odpowiedzialnym za rozpięcie przesowki
6. Na 4H podciśnienie jest na zaworze odpowiedzialnym za zapięcie przesowki.
7. Przesowke sprawdzałem tak że podpinałem węże raz do krućca zapiecia raz do krućca rozpięcia i ustami robiłem podciśnienie, słychać ja ze się przesowa w jedną i drugą stronę.
8.Narazie mam rozwalony czujnik na przesowce i nie wiem czy zapina i rozpina.
9. Robiłem również test polegający na podniesieniu jednego koła. Tzn na 2H można kręcić kołem i na 4 H również można kręcić kołem. Nie wiem na ile ten test jest poprawny. Tzn czy mechanizm różnicowy nie ma tu swojego udziału.
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości