Strona 1 z 1

TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 22:17
przez ArtBo
Witam
Zamierzam kupić w/w auto z 1999 roku!
Moje pytanie dotyczy tego, na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Co będę musiał wymienić, dokupić, żeby auto przez jakiś czas służyło?
Czekam na konkretne rady!!!
Pozdrawiam
ArtBo

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 22:24
przez skiczu
3.0 !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: "jakiś czas służyło" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Od razu wymień silnik :)21

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 22:31
przez danti
Jeśli "jakiś czas" to tydzień - może być 3.0 DTI

Jak chcesz dizla, zobacz sobie starszego 3.1, jeśli chcesz w tej samej budzie co 3.0, to szukaj benzinen un gazen 3,5.
3.0 ma wysoki współczynnik awaryjności. możesz trafić fajnie, że nic się nie będzie pieprzyć, ale jest duża szansa, że trafisz fatalnie. Silnik ma zajebiste parametry, ale ta awaryjność... so nie Nahen :)21 ?

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 22:36
przez ArtBo
Awaryjny!
Jak się sp...rzy jakie koszty i na jaki czas naprawa starczy?

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 23:28
przez danti
Poszukaj trochę na forum. Dowiesz się o bolączkach. ale ilość serwisów ogarniających 3.0 jest znikoma w całej Polsce.

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 06 sty 2012, 23:41
przez mihi
kupuj co ci sie podoba i nie zważaj na opinie innych a w szczególności nie szukaj wad na forum,

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 07 sty 2012, 00:06
przez Gregolas
wes cokolwiek byle nie 4xj1....
chyba że masz za dużo kasy, ale w tedy zawsze możesz podzielic się ze mną, a obiecuję że wydam je na remont silnika :)

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 08 sty 2012, 15:14
przez tomaszsuplicki
co do awaryjności to zależy jak poprzedni właściciel dbał o auto ,ja kupiłem auto popsute i nie powiem miałem z nim bolączkę ale do teraz odpłaca mi się komfortem oszczędnością disla i puki co nie zamierzam go zmieniać . Koledzy na forum mają przeróżne kłopoty lecz ponad 50% usterek to wina właścicieli auta i ich poprzedników ,mam kontakt z 4JX1 prawie codziennie i najczęstsze usterki z jakimi mam do czynienia to czujnik ciśnienia oleju na listwie, oringi obsad wtrysku i czasem padnięty wtrysk. Auta z przebiegiem ok.250.000 km. i w górę czasem pompa ciśnienia oleju i głowica (to zależy od tego kto jak ekspluatował silnik ) taka jest moja opinia ;) . pozdrawiam i szerokiej drogi co byś nie wybrał :)2

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 24 sty 2012, 23:49
przez mihi
Ja posiadam 3,0 i sparawuje mi sie bardzo dobrze jezdzi sie swietnie nic nie nawala dobrze sie nim zajmuje niedziaduje, komfort bardzo duży, moc duża, spalanie odpowiednie, jeszcze wrócę do tego wozu ale narazie szukam pieniedzy na budowe i zdecydowalem sie sprzedać, zapraszam link w -sprzedam- tak czy inaczej zawsze jest wiecej forumowiczów którzy narzekają bo Ci co chwala pomocy w internecie nieszukają tylko jeżdzą pozdrawiam

Re: TROOPER 3.0 DTI

PostNapisane: 19 lut 2012, 12:03
przez zezuulec
mihi napisał(a):Ja posiadam 3,0 i sparawuje mi sie bardzo dobrze jezdzi sie swietnie nic nie nawala dobrze sie nim zajmuje niedziaduje, komfort bardzo duży, moc duża, spalanie odpowiednie, jeszcze wrócę do tego wozu ale narazie szukam pieniedzy na budowe i zdecydowalem sie sprzedać, zapraszam link w -sprzedam- tak czy inaczej zawsze jest wiecej forumowiczów którzy narzekają bo Ci co chwala pomocy w internecie nieszukają tylko jeżdzą pozdrawiam

i ja również przyłączam się do tej wypowiedzi.
Auto kupiłem w 2010 roku z przebiegiem 140k km obecnie ma nie całe 150k a więc jeżdżę dość mało - robię co roku przeglądy - dbam o auto
jedyne z czym miałem kłopot (raczej z dostępem do w miarę taniej części zamiennej) to czujnik przepustnicy - ściągnąłem z Chin zamiennik (pasuje też do Mazdy 626)
byc może wielu z Was ma rację, że są to silniki o podwyższonej awaryjności niż pozostałem ale nie należy traktować ich jako zło konieczne - to dobre konstrukcje i wymagają jedynie większej dbałości o ich kondycję (ale to nie znaczy że są droższe w utrzymaniu) - pozdrawiam