Jake napisał(a):Zmotywowalem sie dzis i wymieniłem w koncu olej. Wlałem 10W40 (GM), zmienilem takze czujnik cisnienia oleju na sprawny.
Od razu po wymianie (stał zgaszony ok 2h) - 2 kreska
Na ciepłym podczas jazdy - 1 kreska
Na cieplym na wolnych - ponizej 1 kreski.
I jest reakcja przy zmianie obrotow.
Jutro zobacze ile bedzie po odpaleniu na zimno po calej nocy.
Jest wyzszy odczyt niz był, na starym czujniku było na zimnym jedna kreska, po zagrzaniu wskazowka lezała na czerwonej kresce i ani drgneła, no ale dalej jest coś niskie to cisnienie. Czego szukac dalej?
Co do zuzycia, jade jutro w trasie Ok 500km, zobaczymy ile zje oleju.
pocieszny napisał(a):róznią się też ciśnieniem oleum diesel ma tak ze 2 razy większe
ale co do wskazań to raczej sugerujesz się czy masz ciśnienie czy nie masz a nie jest to dokładne wskazanie, jak nie masz ciśnienia to zaświeci Ci kontrolka na desce
co do oleum do 3.2 wlewanie 15W40 to takie troche morderstwo na hydraulice, która z wiekiem i tak jest już biedna
mcgiver napisał(a):ale co mam zrobić ?
freefly napisał(a):mcgiver napisał(a):ale co mam zrobić ?
Pozbyć się. I kupić 3.0.
mcgiver napisał(a):wolałbym się obrzezać, niż zamienić zagazowaną benzyne na dizlafreefly napisał(a):mcgiver napisał(a):ale co mam zrobić ?
Pozbyć się. I kupić 3.0.
pawel126 napisał(a):i w terenie faktycznie diesle są przyjemniejsze
pocieszny napisał(a):koszty paliwa po założeniu gazu w granicach 8 litrów ON żadna terenówka w dieslu się nie łapie
Gocu napisał(a):To Wam sporo mniej palą niż mój.. Opony niby troszkę większe niż seryjne - 235/85r16
Na trasie jadąc do 120-130km/h spala mi jakieś 17 litrów, a w Warszawie (uwzględniając korki + zima) jakieś 22-25 litrów...
pocieszny napisał(a):opony 33x12 (305x70R16) 16-17l
opony 32x11 265x75R16) 14-16l
prędkości do 130km/h
teraz w lecie przetestuje spalanie na 235x85R16
na seryjnych kapciach spalał 12l PB
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości