loogin72 napisał(a):Powiedz mi czy ma on jakies znaczenie pod wzgledem spalania, poniewaz moj Troopek pali bardzo duzo na pelnym baku okolo 550 km po trasie, to troche duzo.
Co do drugiego bledu to przelacznik w kabinie 4x4 jest cos nie tak z nim, dzis zauwazylem ze jak wlacze 4x4 to jest ok ale jak tylko zaczynam ruszac to zaczyna mrygac kontrolka od napedu, przycisnolem mocniej ten wlacznik i kontrolka sie palila ciagle tak wiec wlacznik jest zepsuty (mam nadzieje).

Rzeczywiście trochę za dużo. Mój silnik ( który jest po kapitalnym remoncie), pali w trasie 10 l. (+/-0,5-0,8l) i oponach 265/75 r16, na pełnym baku do zapalenia się rezerwy przejeżdża ok 760-780 km, przy prędkości do 100km/h, w większości po płaskim terenie i bez gwałtownych przyspieszeń w celu wyprzedzania.
Ja nie zauważyłem większego spalania, gdy czujnik przepustnicy uległ awarii i świecił się Check.