3,0 DTi z MT do AT

Niestety miałem możliwość przejechania się automatem co skutkowało nagłą chorobą "chcę mieć". Pare dni temu kupiłem jednak Trupa MT, ruszyła spirala wydatków i już jest za późno, aby się wycofać i odzsykać kasę z pakietu startowego. Tak więc, jak skomplikowana jest konwersja manuala na automat? Czy wymaga to spawiania budy/ramy, ew. cięcia?
co potrzebujemy?
-skrzynię ze sprzęgłem hydrokinetycznym
-komputer (jest spójny z ECU?)
-wiązki (pod doskę tez?)
-zdzwon
-poduszki
-wybierak biegów
-zegary
-pedalierę
-konsolę centralną?
jakie mogą być jeszcze problemy? Inej długości wały?
Na koniec pytanie o zasadność tego pomysłu...co o tym myślicie?
Najciekawsza opcja to zakup JDM-a czyli Bighorna i przekładka z RHD na LHD, czy jest Tropki są ciężko "przekładalne"?
Mile widziane konkretne opinie i luźne przemyślenia
co potrzebujemy?
-skrzynię ze sprzęgłem hydrokinetycznym
-komputer (jest spójny z ECU?)
-wiązki (pod doskę tez?)
-zdzwon
-poduszki
-wybierak biegów
-zegary
-pedalierę
-konsolę centralną?
jakie mogą być jeszcze problemy? Inej długości wały?
Na koniec pytanie o zasadność tego pomysłu...co o tym myślicie?
Najciekawsza opcja to zakup JDM-a czyli Bighorna i przekładka z RHD na LHD, czy jest Tropki są ciężko "przekładalne"?
Mile widziane konkretne opinie i luźne przemyślenia
