Strona 1 z 1

3,0 DTi z MT do AT

PostNapisane: 13 mar 2013, 18:10
przez Legend
Niestety miałem możliwość przejechania się automatem co skutkowało nagłą chorobą "chcę mieć". Pare dni temu kupiłem jednak Trupa MT, ruszyła spirala wydatków i już jest za późno, aby się wycofać i odzsykać kasę z pakietu startowego. Tak więc, jak skomplikowana jest konwersja manuala na automat? Czy wymaga to spawiania budy/ramy, ew. cięcia?

co potrzebujemy?
-skrzynię ze sprzęgłem hydrokinetycznym
-komputer (jest spójny z ECU?)
-wiązki (pod doskę tez?)
-zdzwon
-poduszki
-wybierak biegów
-zegary
-pedalierę
-konsolę centralną?

jakie mogą być jeszcze problemy? Inej długości wały?

Na koniec pytanie o zasadność tego pomysłu...co o tym myślicie?

Najciekawsza opcja to zakup JDM-a czyli Bighorna i przekładka z RHD na LHD, czy jest Tropki są ciężko "przekładalne"?

Mile widziane konkretne opinie i luźne przemyślenia :)

Re: 3,0 DTi z MT do AT

PostNapisane: 13 mar 2013, 19:20
przez freefly
A chciałbyś mieć TOD-a?

Re: 3,0 DTi z MT do AT

PostNapisane: 13 mar 2013, 20:13
przez Legend
nie zależy mi na tym zupełnie, a komplikuje proces przekładki bo mój mały ma 3 drzwi ;-)

i jest jeszcze jedna możłiwość....pojawienie się całego auta z automatem w idelanym stanie..... :lol: