pocieszny napisał(a):problemy nie mają nic wspolnego z przebiegiem
głównie to problemy czujnikowe niestety nie tanie
Co pada z czujników czasami ? Czujnik ciśnienia oleju na listwie (500-600 pln w oplu) i potencjometr położenia przepustnicy (chińczyk kosztuje jakieś grosze- zakupionych w Chinach przez internet, z tym że w takim chińczyku ścieżki potencjometru wycierają się po roku, więc lepiej zamówić dwa , trzy)
helmex napisał(a):no i przy 200 k zaczynają padac wtryski
Owszem, zaczynają tracić kulturę pracy, ale w 90% przypadków nie same z siebie. Najczęściej przez nieogarniających mechaników
Wystarczy zbyt duże ciśnienie z pompy wysokiego ciśnienia i można załatwić wtryskiwacze.
Toni napisał(a):A wczesniej olej sie miesza z ropa
Dlatego pierwsze co trzeba zrobić po zakupie to wymienić obsady wtryskiwaczy. Rząd kilkuset złotych. Dlatego powyższy problem nie dotyczy tych co to zrobią.