Trooper/Monterey - pytania na początek...
Napisane: 06 mar 2014, 09:28
Witajcie.
Jest to mój pierwszy post, tak więc dzień dobry
Kiedyś, dawno miełem Frotke B 3.2 V6, teraz przymierzam się do Troopera lub Montka..
Pare pytań mam na początek
- Patrząc po zdjęciach w ogłoszeniach, namierzyłem dwa różne rodzaje zegarów (mówimy o późnej produkcji - roczniki w okolicach 2000).
Znaczna większość z oferowanych aut ma zegary takie jak tutaj: http://allegro.pl/trooper-monterey-98-0 ... 12352.html (voltomierz i temperatura po lewej stronie a poziom paliwa i cisnienie oleum po prawej).
Ale część ma takie : http://allegro.pl/isuzu-trooper-99-02r- ... 24304.html (po prawej stronie temperaura i paliwo, po lewej zaś rozrysowany symbolicznie schemat napędów i informacje co jest załączone w danej chwili...
Czy ktoś może mi konkretnie powiedzieć od czego (rocznik, silnik itd) zależało jakie zegarki były montowane?
- Silnik 3.0 :) - jestem z Wrocławia więc do sławnej Delty daleko nie mam, a zależy mi na lepszych parametrach w porównaniu z 3.1 (no i nowszej budzie, roczniku itd)... W jaki sposób najlepiej zdiagnozowac delikwenta przy zakupie? Na co patrzyć? Miałem w zyciu Parcha 2.8, Frotkę 3.2, RR P38 i Disko więc tematy korozji, ramy, napędów itd ogarne... Pytam o silnik gdyz jest on dość specyficzny....
- Ze względów życiowych, często przemierzam trase Wrocław - Tarnów (370 km autostrady) - czy Montek/Troopek (long) zniesie bez sprzeciwu takie przeloty ? Pytam gdyz krążą opinie iz niektóre 4x4 nie lubia takich jednostajnych szybkich jazd (np w Terracanach gotują sie skrzynie:) Czy w przypadku longa 3.0 można liczyć na prędkość podróżną w granicach 130-140 km/h? Nie zabije go to ?
- Czy gdzies znajde rozpiske opcji wyposażenia ? Chodzi mi o to co na pewno było w standardzie a co w opcjach w poszczególnych wersjach? Np nie znalazłem nigdzie informacji o komputerze pokładowym (temp zew, zasięg, śr. spalanie itd) - a w opisach niektórych samochodów w ogłoszeniach stoi jak byk 'komputer'.
- Frotke miałem z automatem, RR też... tutaj egzemplarzy z automatem jest jak na lekarstwo - jak sie sprawuje manualna skrzynia (w sensie czy warto sie przy automacie upierać)?
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam
Jest to mój pierwszy post, tak więc dzień dobry
Kiedyś, dawno miełem Frotke B 3.2 V6, teraz przymierzam się do Troopera lub Montka..
Pare pytań mam na początek
- Patrząc po zdjęciach w ogłoszeniach, namierzyłem dwa różne rodzaje zegarów (mówimy o późnej produkcji - roczniki w okolicach 2000).
Znaczna większość z oferowanych aut ma zegary takie jak tutaj: http://allegro.pl/trooper-monterey-98-0 ... 12352.html (voltomierz i temperatura po lewej stronie a poziom paliwa i cisnienie oleum po prawej).
Ale część ma takie : http://allegro.pl/isuzu-trooper-99-02r- ... 24304.html (po prawej stronie temperaura i paliwo, po lewej zaś rozrysowany symbolicznie schemat napędów i informacje co jest załączone w danej chwili...
Czy ktoś może mi konkretnie powiedzieć od czego (rocznik, silnik itd) zależało jakie zegarki były montowane?
- Silnik 3.0 :) - jestem z Wrocławia więc do sławnej Delty daleko nie mam, a zależy mi na lepszych parametrach w porównaniu z 3.1 (no i nowszej budzie, roczniku itd)... W jaki sposób najlepiej zdiagnozowac delikwenta przy zakupie? Na co patrzyć? Miałem w zyciu Parcha 2.8, Frotkę 3.2, RR P38 i Disko więc tematy korozji, ramy, napędów itd ogarne... Pytam o silnik gdyz jest on dość specyficzny....
- Ze względów życiowych, często przemierzam trase Wrocław - Tarnów (370 km autostrady) - czy Montek/Troopek (long) zniesie bez sprzeciwu takie przeloty ? Pytam gdyz krążą opinie iz niektóre 4x4 nie lubia takich jednostajnych szybkich jazd (np w Terracanach gotują sie skrzynie:) Czy w przypadku longa 3.0 można liczyć na prędkość podróżną w granicach 130-140 km/h? Nie zabije go to ?
- Czy gdzies znajde rozpiske opcji wyposażenia ? Chodzi mi o to co na pewno było w standardzie a co w opcjach w poszczególnych wersjach? Np nie znalazłem nigdzie informacji o komputerze pokładowym (temp zew, zasięg, śr. spalanie itd) - a w opisach niektórych samochodów w ogłoszeniach stoi jak byk 'komputer'.
- Frotke miałem z automatem, RR też... tutaj egzemplarzy z automatem jest jak na lekarstwo - jak sie sprawuje manualna skrzynia (w sensie czy warto sie przy automacie upierać)?
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam