Strona 1 z 1

Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 16:43
przez pjtrr
Witam!
mam problem gdyz w moim trooperku z 00' silnik 3.0 itd padla ktoras z pomp pompujacych olej do wtryskow a wstepnie naprawa wyceniona na ok 15 tys zl co mnie przeraza. myslalem nad zmiana silnika na inny dgyz ten i tak jest bardzo awaryjny. Moze ktos juz to praktykowal. wie ile przerobek i jak sie do tego zabrac!!mysle oczywiscie nad silnikami od troopera 2.8 czy 3.1 ale jestem otwarty na propozycje.
z gory dzieki za odpowiedzi!

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 17:38
przez zgredus
Radze zmien lekarza,kompletny silnik z gwarancja jest do kupienia chocby na allegro za 8500plnow.

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 17:55
przez Wieża30
kolego ja bym ci proponował kupić angola dobrego, przełożyć graty z tego co już masz tylko kolor że by się zgadzał tablice przekładasz i smigasz niby tym samym a z tamtego myślę że byś duuuuuużo rzeczy sprzedał i kasa by się zwróciła . Pomyśl nad tym ja już to przerabiałem we wszystkim bym ci pomógł trooper czy monter bardzo łatwo się przerabiają :idea:

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 18:12
przez posti
pjtrr napisał(a):Witam!
... wstepnie naprawa wyceniona na ok 15 tys zl co mnie przeraza


witam dzwoniłes moze do wrocka do delty moze oni by to zrobili za jakies przyzwoite pieniądze bo od tego co piszesz to nogi mi zmarzły
a faktycznie za połowe tej ceny mozna kupic inne serce na allegro
pozdro

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 18:48
przez Nahen/thor_
W Delcie we Wrocku za generalny remont silnika biorą około 8-8,5 tysia więc to lepsze rozwiązanie. Oby same pompowtryski były ok bo komplet to wydatek około 4,5 -5 tysi z oddaniem swoich w Delcie a w serwisie Opla wołają około 12 tysi...

Proponuje zacząć od sprawdzenia elektrozaworó na wysokim ćiśnieniu oleju. Może poprostu padł elektrozawór. Koszt samego zaworu to około 1000 PLNów przez serwis Opla


Wieża nie pisz tu o takich praktykach jak przekładanie tablic OK?

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 19:19
przez pjtrr
Auto stoi u mechanikow u ktorych juz dawno leczymy autka wiec oni sie z tym mecza. podzwonie jeszcze. Wlasnie pierwsze co myslalem o zmianie serca i tu tez moje kolejne pytania. czy np. 2.8 bedzie pasowal bez wiekszych komplikacji. jak z napedami itp. NIe chcialbym zmieniac na ten sam motor.

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 19 gru 2009, 22:31
przez Silvestr
pjtrr napisał(a): czy np. 2.8 bedzie pasowal bez wiekszych komplikacji. jak z napedami itp. NIe chcialbym zmieniac na ten sam motor.

Wybij sobie z głowy 2.8 bo z tym silnikiem tez są różne jazdy. Może nie tak często jak z 3.0 ale jednak. Często pada wał (potrafi rozlecieć się na dwie części), a to nie jedyny częsty defekt tych silników. Jeśli naprawdę chcesz przekładać silnik na starszy to TYLKO 3.1 - to bardziej udany (czytaj mniej awaryjny) diesel w Trooperze.

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 20 gru 2009, 00:01
przez Nahen/thor_
O ile kojarzę to problemem przy 2.8 może być tez skrzynia biegów a dokładniej jej dopasowanie co przy 3.1 jest prostszą sprawą.

Re: Padł silnik! co teraz?

PostNapisane: 20 gru 2009, 03:18
przez SUPER TROOPER
Silnik za 6000zl . A ja znalazlem takie ogloszenie - mozesz tam zapytac . I poinformuj nas co sie dowiedziales ;) .
http://admoto.pl/ogloszenia/ogloszenia.asp?p=4311612
Chociaz szczerze powiem , nie wiem czy aktualne ?