kacper0077 napisał(a):No tak ale to raczej nie jest wina tego czujnika :/... Dziś jeździłem nim i dalej to samo. Na ciepłym silniku i nie zawsze świeci się kontrolka... Nowych błędów w tym czasie niema :/
kacper0077 napisał(a):Odkopię temat.
Większość posprawdzałem i popełniłem jak mniemam jeden błąd wyciągnąłem wtryski...
Oczywiście z zamiarem sprawdzenia aczkolwiek nie ma nikogo w okolicy kto by dał radę no i tu się pojawił problem
jeden z ''fachowców'' (tak wiem płacie się za błędy) prawdopodobnie uszkodził mi wtryskiwacz.
Próbował go chyba rozkręcić i złapał go w okolicach tych 2 otworów przed końcówką wtrysku i zarysował go dość mocno, zeszlifowałem nierówności ale wgłębienia pozostały (jak wyczytałem na forum powierzchnia ta uszczelnia połączenie wtrysk-płyn chłodzący)
No i auto odpaliło tylko z rury wydobywa się biały delikatnie siwy dym w ogromnych ilościach i auto nie ma mocy, jak dam gaz to bardzo powoli obroty idą w górę.
Na wolnych obrotach trochę pochodzi ale czasami nierówno i zgaśnie.
Moje pytanie brzmi jaki dokupić wtryskiwacz abym nie musiał go programować ?
freefly napisał(a):Potencjometry jak przystało na rezystory nastawne mają taką przypadłość, że szczotki wycierają ścieżkę na jakimś tam odcinku.
kacper0077 napisał(a):Ok dzięki to jak mam w drugiej linijce 0000593614 a w trzeciej 65 to gradacja A3 (36) ? Czy C1 (65) ?
A jeszcze jedno pytanie. Dostanę gdzieś w Polsce obsady wtryskiwaczy a raczej jak się domyślam same oringi (chyba 4 jak się nie mylę) i podkładkę pod wtrysk ?
Oczywiście 4 takie komplety to bym przy okazji wymienił
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości