pocieszny napisał(a):w 3,5 o wiele więcej mocy ciut więcej pali, ale za to lepsza elektryka niż w 3,2 mniej wkooorwiających czujników, sensowna diagnostyka rzez OBD
Hunter napisał(a):Dziękuję za opinie, jak zwykle szybko i konkretnie na tym forum. Czytałem w postach Kolegów, że około 2000r coś poprawiono w temacie brania oleju..jak rozpoznać czy silnik jest po zmianach są np symbole silników czy należy patrzeć na miesiące produkcji auta? Druga sprawa czytając forum sporo jest faktycznie o awariach różnych czujników w 3,2 czy to samo trapi 3,5 ??
pocieszny napisał(a):mniej wkoooorwiających czujników a nie mniej czujników mała różnica
lepsze (nie tańsze) rozwiązanie z cewkami, prostsza diagnostyka w porównaniu z 3.2 i dużo więcej mocy przy niewiele większym spalaniu
porównując ten samochód do D2 czy Jeepów to są bezawaryjne maszyny do tego pancerne i idiotoodporne
pawel126 napisał(a):A ja bym doradził że oba są spoko a wybrał tego z mniejszym przebiegiem albo w lepszym stanie. Nie wiem jak do końca jest z tymi blachami ale widziałem kilka w tej najnowszej budzie i były bardziej pordzewiałe.
piotr R napisał(a):pawel126 napisał(a):A ja bym doradził że oba są spoko a wybrał tego z mniejszym przebiegiem albo w lepszym stanie. Nie wiem jak do końca jest z tymi blachami ale widziałem kilka w tej najnowszej budzie i były bardziej pordzewiałe.
Bodajże od 96r Troopery były montowane w Anglii. Widać wyraźny spadek jakości, zwłaszcza w zabezpieczeniu antykorozyjnym.
freefly napisał(a):piotr R napisał(a):pawel126 napisał(a):A ja bym doradził że oba są spoko a wybrał tego z mniejszym przebiegiem albo w lepszym stanie. Nie wiem jak do końca jest z tymi blachami ale widziałem kilka w tej najnowszej budzie i były bardziej pordzewiałe.
Bodajże od 96r Troopery były montowane w Anglii. Widać wyraźny spadek jakości, zwłaszcza w zabezpieczeniu antykorozyjnym.
Nigdy nie był produkowany poza Japonią.
piotr R napisał(a):Były montowane w Wielkiej Brytanii, wersje z kierownicą po prawej i lewej stronie. Na rynek Niemiecki oficjalnie trafiały wyłącznie te z Japonii. Do innych krajów Europejskich nie wiem . Poczytajcie forum parę lat temu było sporo pisane na ten temat.
Pamiętacie Lotusa
pocieszny napisał(a):od 98 roku jedna linia montażowa była w UK, rozkodowywując VIN nam wyjdzie w którym zakładzie składano pojazd (bodajże 11 liczba)
różnic po prawdzie jest niewiele, jakościowo pomijalne zresztą to tylko jest linia montażowa, produkcja jest i tak Japan
nie ma znaczenia czy to Bighorn, Vaughsal, Opel, Isuzu, Jackaroo, Holden, Mazda czy co tam innego to tylko inne ma znaczki
piotr R napisał(a):Niestety w językach obcych nie czytam
D MAXy które obecnie można kupić w Polsce robione są w Tajlandii i przepięknie rdzewieją będąc jeszcze na gwarancji
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości