Strona 1 z 1
Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
04 paź 2016, 17:23
przez Szczecin1979
Witam jak w tytule mam problem ze skrzynia zeby ruszyc Z miejsca mam problem strasznie sie slizga sprawdzilem olej jest ladny czerwony stan oleju sprawdzony jakies propozycje od forumowiczow.marcin
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
06 paź 2016, 21:54
przez FFK
Mi do automatu w Explo polecili sprawdzić to sprzęgło hydrokinetyczne w następujący sposób. Stań na równym, wciśnij hamulec, włącz "D" i wciśnij gaz, zobacz jak wysoko się wkręci. W Explo doszło do max. 2200rpm i według jakiegoś speca od automatów to podstawowa metoda sprawdzenia. Jeżeli się wkręci wyżej to znaczy, że sprzęgło hydrokinetyczne "się ślizga". Nie wiem, czy ta metoda sprawdzi się tutaj.
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
09 paź 2016, 20:12
przez Szczecin1979
Tak zrobilem poszlo ponad 3000 obrotow jak nie lepiej
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
09 paź 2016, 21:17
przez FFK
Zerknij jeszcze na rozgrzanym. U mnie nie poszło więcej niż 2000rpm. Jeżeli się wysoko wkręca to obstawiałbym konwerter.
A jakie masz oznaczenia przy lewarku? Masz cos takiego jak 1, 2? Jak tak to wrzuć na 1 i zobacz, czy ruszy, czy jest jakaś różnica między D a 1
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
09 paź 2016, 22:41
przez Szczecin1979
Wiesz jak cieply to samo ruszam z miejsca na winther drive i potem jakos idzie musze zobaczyc jaka mam skrzynie i od jakiego innego auta bedzie pasowala moze ktos wie slyszalwm ze od omegi i bmw
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
10 paź 2016, 20:56
przez FFK
Ja mam trochę lipę z ASB w Explo, ale to wina zbyt dużych papci.
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
10 paź 2016, 21:38
przez PiotrR
Parę lat temu ktoś pisał o skrzyniach automatycznych na forum .W Isuzu były montowane dwa typy od różnych producentów. Z tego co pamiętam jeden z modeli był dosyć popularny, montowany w innych autach. Wątku nie śledziłem dokładnie
więc musisz poszukać sam.
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
10 paź 2016, 22:06
przez pocieszny
z tego co pomne to w benie był GM a w dieslu Aisin
na winter rusza Ci z 2 z większym poślizgiem konwertera (przynajmniej tak powinien) jak zblokujesz na 1 bądź 2 to nie wyjdzie skrzynia ponad te biegi
czyli na 1 pójdzie po prostu do odcięcia na 2 pójdzie 1 potem 2 i do odcięcia
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
10 paź 2016, 22:12
przez FFK
Jak mi powiedział jeden gość od automatów, to na 1, czy 2 wszystkie tarczki są zaangażowane w pracę. Przy "D" tak nie jest.
Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem
Napisane:
10 paź 2016, 23:06
przez pocieszny
w 90% terenówek pozycja 1-2-3 o ile tak jest ,to jest tylko do ograniczenia skoku skrzyni i hamowania silnikiem
czyli po części masz racje po konwerter rozsprzęgla silnik tylko przy zmianie biegu potem jest już spięty większą ilością tarczek na D nie mamy przeca hamowania silnikiem wcale