Strona 1 z 1

Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 23 lut 2010, 23:10
przez posti
Witam potrzebuje pomocy. Musze wiedzieć jak podkrecic dziada na drążkach zeby go nieco wyrównać

pozdro

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 24 lut 2010, 21:04
przez kugel
Temat był już wałkowany na forum , poszukaj w starszych postach- nie ma co powielać bo się bajzel robi. ;)

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 26 lut 2010, 11:36
przez posti
kugel napisał(a):Temat był już wałkowany na forum , poszukaj w starszych postach- nie ma co powielać bo się bajzel robi. ;)


Witam Kolego Kugel przeleciałem wszystkie posty i nic w tym temacie nie znalazłem.
Napisane jest tylko ze mozna skarecic drązki skretne.

A ja amator potrzebuje informacji jak to zrobic zeby nic nie spieprzyc, wiec temat dalej aktualny

pozdro

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 26 lut 2010, 16:47
przez kugel
:o :?:Skoro nie ma : Przednie zawieszenie jest na drążkach skrętnych, więc nie ma problemu z podniesieniem auta.
Zakres regulacji jest bardzo duży więc nie to jest ograniczeniem, a kąt pod jakim będą pracować przednie przeguby - 2" bez problemu można podkręcić.Więcej lepiej nie bo na wykrzyżach możesz po wyrywać przeguby. Cały pic polega na napięciu drążków skrętnych. Drążki są po obu stronach samochodu- ale to na pewno wiesz. Jeden koniec jest osadzony w wahaczu , a drugi w belce poprzecznej ramy. Pod belką wystaje śruba , a raczej łeb śruby , na klucz chyba 30 - dokładnie nie pamiętam.Podnoszenie - regulacja odbywa się przez wkręcanie śruby . Ustawianie zacznij od postawienia auta na równej powierzchni i pomiaru wysokości od podłoża do rantu błotnika.Jeżeli z obu stron wysokość jest jednakowa , wkręcaj śruby po obydwu stronach o tą samą ilość obrotów ,aż do uzyskania oczekiwanej wysokości.Jeżeli po powtórnym pomiarze obie odległości od ziemi do krawędzi rantu będą jednakowe , to jesteś po operacji - a raczej ON jest , ale jeżeli jest jakaś różnica (np. pomyłka w liczeniu obrotów śruby ) to skoryguj to którąś z nich na +, albo -.Do podnoszenia najlepiej dżwignąć przód auta na lewarku - lżej kręcić i nie ma obawy że po zrywasz gwinty na śrubach . To chyba tyle. Powodzenia :)2

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 28 lut 2010, 11:19
przez Wieża30
ale licz się z tym że auto będzie twardsze na przodzie po podniesieniu, taki zabieg robi się raczej do większych kół

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 28 lut 2010, 14:26
przez kugel
Trochę tak ,chociaż przy balonach się tego nie odczuwa, no i powyżej 2" zmienia się kąt pochylenia zwrotnic i może kosić opony - szczególnie na czarnym.

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 14 mar 2010, 04:15
przez posti
Witam WIelkie dzieki wypróbuje pozdrawiam

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 02 sie 2011, 12:33
przez Serg
A macie pomysl dlaczego prawa strona (pasazera) jest nizej niz lewa? Jakies 1cm
Sruby mam wkrecone do konca
W sumie prawa strona zawsze dostaje bardziej po tylku na naszych drogach wiec mozliwe, ze drazek stracil swoja wlasciwosc.

Re: Jak podkrecic dziada na drążkach skretnych

PostNapisane: 02 sie 2011, 15:51
przez Ciplik
Standard. Zawsze prawa jest ciut niżej ponieważ ktoś zakłada, że autkiem będzie jeździł najczęściej tylko kierowca lub też kierowca o słusznych rozmiarach i wadze. Co w sumie wyrównuje autko.