Witam . Interesuje mnie przede wszystkim
skuteczne zapobieganie klopotom z tym ukladem . Pisze ten temat po problemach z uruchamianiem , a nastepnie gasnieciem silnika na wolnych obrotach ( dla wyjasnienia - na wysokich i podczas normalnej jazdy nie gasnie poniewaz po prostu nie zdazy sie zadusic ) . Pierwsza rzecza , która zrobilem to wymiana filtra paliwa . Byla to pierwsza wymiana od zakupu i okazalo sie , ze w filtrze byl po prostu smietnik , nawet male "platki" rdzy wyjalem .Teraz mam pytanie . Czy poza wyczyszczeniem zbiornika paliwa , przewodów od zbiornika do filtra , ewentualna wymiana gumowych przewodów - co mozna zrobic w dalszej "drodze" paliwa do wtrysków . Jak sprawdzic , wyczyscic , a moze od razu wymienic jakies elementy , by wykluczyc wadliwe dzialanie ukladu paliwowego . Moze ktos przerabial ten temat u siebie i moze cos konkretnego poradzic . Moze zalozyc ten dodatkowy zawór zwrotny . Po prostu co boli nasze samochody . Nie jest przyjemnoscia dojazd do skrzyzowania i nagle cisza pod maska , zwlaszcza z automatyczna skrzynia biegów . A niestety jest to za ciezki samochód , aby go zepchnac na spokojnie na pobocze
. Z góry dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi . Mysle , ze bedzie to bardzo potrzebny i w miare do samodzielnej realizacji , naprawy temat .