UKLAD PALIWOWY - TROOPER 3,0 D - 2000 ROK

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

UKLAD PALIWOWY - TROOPER 3,0 D - 2000 ROK

Postprzez SUPER TROOPER » 13 mar 2010, 11:19

Witam . Interesuje mnie przede wszystkim skuteczne zapobieganie klopotom z tym ukladem . Pisze ten temat po problemach z uruchamianiem , a nastepnie gasnieciem silnika na wolnych obrotach ( dla wyjasnienia - na wysokich i podczas normalnej jazdy nie gasnie poniewaz po prostu nie zdazy sie zadusic ) . Pierwsza rzecza , która zrobilem to wymiana filtra paliwa . Byla to pierwsza wymiana od zakupu i okazalo sie , ze w filtrze byl po prostu smietnik , nawet male "platki" rdzy wyjalem .Teraz mam pytanie . Czy poza wyczyszczeniem zbiornika paliwa , przewodów od zbiornika do filtra , ewentualna wymiana gumowych przewodów - co mozna zrobic w dalszej "drodze" paliwa do wtrysków . Jak sprawdzic , wyczyscic , a moze od razu wymienic jakies elementy , by wykluczyc wadliwe dzialanie ukladu paliwowego . Moze ktos przerabial ten temat u siebie i moze cos konkretnego poradzic . Moze zalozyc ten dodatkowy zawór zwrotny . Po prostu co boli nasze samochody . Nie jest przyjemnoscia dojazd do skrzyzowania i nagle cisza pod maska , zwlaszcza z automatyczna skrzynia biegów . A niestety jest to za ciezki samochód , aby go zepchnac na spokojnie na pobocze :D . Z góry dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi . Mysle , ze bedzie to bardzo potrzebny i w miare do samodzielnej realizacji , naprawy temat .
MINIMUM - 35 cali
ISUZU TROOPER 3,0 DOHC - rocznik 2000
SUPER TROOPER
 
Posty: 248
Dołączył(a): 06 lis 2009, 00:08

Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości