Strona 1 z 1

Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 19 lip 2019, 10:34
przez krzyko66
Witam Panowie. Isuzu Trooper 3.0, 2002 rok. Klika pytań laika: chcę wymienić podstawę filtra paliwa, bo mi w starej nie działa prawie ta ręczna pompka (skok tłoczka może o 1 mm, a może i mniej). Czy odłączając te dwa przewody paliwowe i podłączając je do nowej podstawy muszę jakoś odpowietrzyć układ? Czy jest jakieś automatyczne odpowietrzanie? Ktoś może wymieniał coś takiego u siebie? Podstawę kupiłem u Belniak Off Road: http://belniakoffroad.pl/1050,podstawa- ... aliwa.html. Wizualnie wygląda tak samo, jak ta która jest w aucie. Dzięki za podpowiedzi.

Re: Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 19 lip 2019, 14:55
przez miras7
Musisz jeszcze podkręcić filtr. Jak nowy to tą pompką go napełnisz. Jak zostaje stary, zalany paliwem, to nic nie trzeba robić po wymianie podstawy/pompki

Re: Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 08 kwi 2021, 21:37
przez Jake
Wychodzi no to, ze moja tez jest martwa. Auto zapalilo po wymianie silnika pieknie i elegancko, po czym zgaslo i juz. Proby recznego przepompowania pompka - zakonczone fiaskiem. Ta od Belniaka niestety jest inna niz ta w 3.1. Moze sa gdzies reperaturki do oryginalnej?

Re: Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 08 kwi 2021, 22:18
przez miras7
Pokręć dłużej, zaciągnie

Re: Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 08 kwi 2021, 23:05
przez Jake
Nowe linie paliwowe, nowy filtr, nowe wezyki - pusty uklad. Tak mi go troche zal chełtac w nieskonczonosc. Mam jeszcze druga pompke reczna, moze ja przetestuje. :roll:

Re: Wymiana podstawy filtra paliwa.

PostNapisane: 09 kwi 2021, 07:33
przez miras7
To może chociaż filtr zalej. Albo ta pompka - we francuzach były takie wpinane między węże, można to za drobne kupić i sobie układ napompować.