Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez freefly » 07 cze 2010, 22:16

Może to dziwne pytanie, ale mam problem z przepchnięciem Troopera. Auto nie jest na chodzie. Muszę je przesunąć o kilka metrów, więc przekręcam kluczyk, wajchę na N i........auto ani drgnie. :shock: Dwóch chłopa nie daje rady ruszyć go z miejsca.
Czy orientuje się ktoś co jest grane?
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez Nahen/thor_ » 07 cze 2010, 22:41

Na reduktorze luz i po sprawie. Wiem że nie ma tkaiej pozycji na wajsze ale zapewniam Cię, że jest miedzy obiema jej pozycjami "luz" wtedy masz odcięte oba wały od skrzyni i sobie możesz kulać dowolnie...
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez freefly » 07 cze 2010, 23:01

Miszczu, wybawicielu mój.....................wielkie dzięki :D
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez croochy » 08 cze 2010, 10:09

a nie ąltwiej było odpalić i przejechac? :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez freefly » 08 cze 2010, 16:16

croochy napisał(a):a nie ąltwiej było odpalić i przejechac? :)21


Trudno odpalić auto, które nie jest na chodzie. ;)
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak przestawić Tropera z automatyczną skrzynią biegów?

Postprzez Nahen/thor_ » 09 cze 2010, 02:34

Januszm34 nie wolno turlać automatów w położeniu "N" bez rozłączenia napędu. Nie bedę sie nawet próbował rozpisywać dlaczego, napisze tylko że wszystkie manuale jakie miałem w rekach dotyczące automatycznych skrzyń biegów w zwykłych samochodach wręcz zabraniały takiego np holowania uszkodzonego auta, a w syfach 4x4 dopuszcza się holowanie w położeniu "P" i rozłączonych napedach poprzez reduktor. Mimo wszystko przy holowaniu z włączonym zapłonem bez wzgledu na to czy położenie "N" czy "P" i tak po kilkuset metrach zapalą sie wszystkie możliwe kontrolki wołające o awarii/uszkodzeniu skrzyni biegów. Nie zapominajmy że nawet w polożeniu "N" część skrzyni pracuje "napędzana" przez układ koła-most-wał. Auto może odpalić nawet w ekstremalnym przypadku w czasie takiego holowania. Dlatego osobówek nie powinno się w ogóle holowac z automatem (chyba, że instrukcja obsługi podaje jakąś kombinacje do tego celu) a przy terenówkach bezwzględnie należy rozłączyć napędy poprzez luz na reduktorze.
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk


Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości