Problem z silikiem

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Problem z silikiem

Postprzez AdamS » 30 cze 2010, 23:51

Witam,
jak w temacie - mam problem z zapaleniem silnika. Podjechałem na CPN , wyłączyłem zapłon , zatankowałem i ...echo. Koniec - skubaniec nie zapalił. Już miesiąc przyglądają mu się "fachowcy", ale nikt w okolicy nie chce się zabrać za ten prze-fantastyczny silnik :twisted: . Proszę o radę od czego zacząć szukanie. Przed awarią silnik miał swoje "manewry". Check na niskich obrotach (do 2500 rpm)był nieodłącznym towarzyszem podróży, ale zawsze zapalał, nawet w największe mrozy i jakoś tam jeździł. Nie kopcił spalanie miał w normie, etc.
Pozdrawiam Adam S
AdamS
 

Re: Problem z silikiem

Postprzez croochy » 01 lip 2010, 09:00

diesel czy benzyna?
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Problem z silikiem

Postprzez AdamS » 04 lip 2010, 11:40

Najlepszy :twisted: silnik 3,0 DTI16V
pozdrawiam
AdamS
 

Re: Problem z silikiem

Postprzez Wieża30 » 04 lip 2010, 11:55

najlepszy do psucia sie :lol: najlepiej zmień na 3.1 i problem z psuciem na zawsze rozwiązany
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: Problem z silikiem

Postprzez tomaszsuplicki » 04 lip 2010, 12:20

po pierwsze sprawdz ropę to znaczy przy głowicy jest przewód ktury podaje ropę na wtryski poluzuj go zakręć rozrusznikiem i sprawdz czy ropa leci ,jeśli to jest oki to może wtryski ? a jak kręcisz to marz ciśnienie oleju może pompa olejowa nawaliła daj znać co już sprawdziłeś ze swoimi mechanikami to będzie łatwiej
Obrazek3.0 DOHC 1999 35''
Avatar użytkownika
tomaszsuplicki
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sty 2010, 21:30
Lokalizacja: iceland

Re: Problem z silikiem

Postprzez SUPER TROOPER » 04 lip 2010, 22:13

Najpierw to chyba na komputer trzeba jechac ?
MINIMUM - 35 cali
ISUZU TROOPER 3,0 DOHC - rocznik 2000
SUPER TROOPER
 
Posty: 248
Dołączył(a): 06 lis 2009, 00:08

Re: Problem z silikiem

Postprzez AdamS » 15 lip 2010, 11:01

Właśnie kolejny mechanik rozłożył ręce i nic nie wskurał, powiedzcie proszę gdzie w okolicach Katowic można go podpiąć pod kompa.
Czy przekładka tego padła 3,0 na starszego 3,1 to jakaś totalna przeróbka w sensie zawieszenia silnika, czy skrzynia biegów jest taka sama etc.
Dzię ki za podpowiedzi.
Pozdrawiam - Adam
AdamS
 

Re: Problem z silikiem

Postprzez Nahen/thor_ » 15 lip 2010, 11:50

Masz tam gdzieś serwis Opla? Zacznij od niego tam na kompa. Jak nie to szukaj jakiegoś magika z porządnym softem ale bedzie ciezko...
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problem z silikiem

Postprzez kugel » 15 lip 2010, 12:46

@ AdamS: Check na niskich obrotach (do 2500 rpm)był nieodłącznym towarzyszem podróży, ale zawsze zapalał, nawet w największe mrozy i jakoś tam jeździł. Nie kopcił spalanie miał w normie, etc. , Czy przekładka tego padła 3,0 na starszego 3,1 to ... Szkoda że nie zainteresowałeś się tym "chekiem" , zanim umarł silnik ... I w ten sposób rodzą się niechlubne legendy o w sumie normalnym silniku , jakim jest 3.0 dti . Trochę techniki i... :?
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 385
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: Usa

Re: Problem z silikiem

Postprzez SUPER TROOPER » 15 lip 2010, 14:55

I w ten sposób rodzą się niechlubne legendy o w sumie normalnym silniku
Calkowicie sie zgadzam :)2 . AdamS , bez urazy , to dotyczy opinii obiegowych jako calosci . Chociaz ten check juz moze cie naprowadzic na wlasciwy kierunek do naprawy - najpierw odczyt z komputera . I nie sluchaj absolutnie nikogo przedtem , tylko namieszaja . Kazdy kto sie zna , najwyzej powie ci to samo , najpierw na komputer . Acha , oczywiscie niech ci to dadza na papierze , w koncu placisz za to .
MINIMUM - 35 cali
ISUZU TROOPER 3,0 DOHC - rocznik 2000
SUPER TROOPER
 
Posty: 248
Dołączył(a): 06 lis 2009, 00:08

Re: Problem z silikiem

Postprzez AdamS » 18 lip 2010, 16:23

Dzięki za wskazówki, w tym tygodniu jadę na kompa do Opla i zobaczę co wyjdzie, oczywiście zaraz podzielę się wiedzą. Może i macie rację że to normalny silnik tyle że właściwie nikt nie potrafi i nie chce go naprawiać. A to nie jest normalna sytuacja.
Pozdrawiam
AdamS
 


Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości