Wtyczki, złączki i inne takie w ciemnej dziurze

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Wtyczki, złączki i inne takie w ciemnej dziurze

Postprzez Nahen/thor_ » 07 wrz 2010, 11:48

Panowie ma ktoś patent jak się dostać do złączki/wtyczki która jest na wysokości końcówki lewego przedniego amorka przy bloku silnika która odpowiada za sterowanie pompą paliwa? Chodzi o mozłiwość jej rozpięcia, sprawdzenia i ewentualnej wymiany bez wyciągania całego silnika? Średnio uśmiecha mi się wyciaganie wszystkiego żeby jedną wtyczkę "obslużyć"... Wieczorkiem zajrzę do manuala to moze sprecyzuję o którą dokładnie chodzi.
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wtyczki, złączki i inne takie w ciemnej dziurze

Postprzez croochy » 09 wrz 2010, 22:47

a od zewnętrznej strony, tzn demontaz nadkola?
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Wtyczki, złączki i inne takie w ciemnej dziurze

Postprzez Nahen/thor_ » 09 wrz 2010, 22:58

Najprawdopodbniej ogladajac manual to wtyczka typu "M-25" i niestety pozdejmowaliśmy wszystko co sie dało czyli skrzynia, rozrusznik, osłony w nadkolu itp i niestety można tylko spod auta wsadzić rękę i wymacać wtyczkę ale nic ponad to... aktualnie udało sie ją podczepiś na "zipie" i odpukać narazie nie traci połączeń ale w najbliższym czasie chciałbym ja wymienić i mieć spokój. Zastanawiam się czy nie łatwiej, szybciej a przede wszystkim mniej ryzykownie byoby wyjechac z całym przednim zawieszeniem (belką) i stąd się dostać zamiast silnik wyciągać... Wtyczka poza pompa w jakis sposób podaje też sygnał powodujący rozłączenie zapłonu chyba bo kiedy nią "ruszaliśmy" poza tym że autko gasło to zapinał się i rozpinał na zmianę przedni napęd.

Jak pomyśłę o wywaleniu znów całego silnika i potem przez kolejny miesiąc dochodzenie która wtyczka znów nie łaczy i która jest nie w tym miejscu to mnie skręca...


A przy okazji z ciekawostek: Wczoraj trafiłęm do salonu z serwisem ISUZU w Wejherowie gdzie sprzedaja i serwisują D-maxy. Zadałem retoryczne pytanie o możliwosć podłaćzenia sie pod kompa z diagnostyką... odpowiedź jak wszędzie: "możemy spróbować, ale nie dajemy gwarancji, że cokolwiek się uda" :( Tak sobie myślę czy taka firma jak Isuzu wchodząc na rynek Polski nie pomyślała, że może się przydać w serwisach oprogramowanie diagnostyczne rozszerzone o np Troopery?
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wtyczki, złączki i inne takie w ciemnej dziurze

Postprzez croochy » 10 wrz 2010, 08:19

no to powiem że przej... u mnie od dołu albo od góry czasami ciezko, ale wszędzie dostęp mam

a co do diagnostyki, cóż mojego też nie można zdiagnozować, kiedyś próbowąłem, i niby czek powinien mrugac, a ze nie mrugał to olałem temat :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin


Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości