Po co komu Pick-Up?

Opel Campo

Po co komu Pick-Up?

Postprzez Jakub_G » 31 maja 2012, 07:55

Witam. Jestem uzytkownikiem Opla Campo i postanowilem przedstawic kilka sytuacji w ktorych pick up jest niezastapiony. Zachecam do dzielenia sie zdjeciami.
Obrazek
na przyczepce ok tony betonu i nie ma zadnego problemu z wjechaniem w ciezszy teren
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jakub_G
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10 lut 2012, 18:13
Lokalizacja: Pisz

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez piotr R » 31 maja 2012, 19:04

Witaj. Tak to u mnie tyrała Syrena R20. Montek ciąga brony i opryskiwacz po sadzie.
Takie kombi 3.1
piotr R
 
Posty: 1925
Dołączył(a): 30 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: WGM

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Jakub_G » 31 maja 2012, 19:34

Witam. Nie watpie tylko pytanie co ciagnie Montka? ;) A tak na serio mowiac o ciezszym terenie nie mam na mysli polnej drogi tylko jazde po glebokiej orce z zaladowana przyczepka. Co do bron to sie nie dziwie bo kiedys mialem okazje rozciagac C360 z rozlozonymi i oczywiscie opuszczonymi bronami.
Jakub_G
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10 lut 2012, 18:13
Lokalizacja: Pisz

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez piotr R » 31 maja 2012, 20:16

Teren mam równy twardy i tylko trzy brony . Nie jest to praca ponad siły Montka. A w poprzek po oranym to raczej dla sportu jeżdżę. :twisted:
Takie kombi 3.1
piotr R
 
Posty: 1925
Dołączył(a): 30 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: WGM

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Jakub_G » 31 maja 2012, 20:29

Juz dobrze prosze sie nie denerwowac bo zylka peknie :D
Jakub_G
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10 lut 2012, 18:13
Lokalizacja: Pisz

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez piotr R » 31 maja 2012, 20:43

Luzik :D
Takie kombi 3.1
piotr R
 
Posty: 1925
Dołączył(a): 30 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: WGM

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez serg » 01 cze 2012, 07:15

Ja widziałem jak niektórzy pickupami wożą dzieci do szkoły, albo np. jeżdzą do Tesco po zakupy :)21
Isuzu Monterey 3.1 LTD, +2", KL78 32", EGR, Superwinch, Safari, ARB
Avatar użytkownika
serg
 
Posty: 936
Dołączył(a): 21 paź 2008, 08:46

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez piotr R » 01 cze 2012, 20:42

serg napisał(a):Ja widziałem jak niektórzy pickupami wożą dzieci do szkoły, albo np. jeżdzą do Tesco po zakupy :)21
Taki pickup nazywa się fakturo wozem. Jak masz własną firmę to nie jest to złe rozwiązanie, koszty zakupu i eksploatacji ponosi Fiskus. :twisted: A ty masz nowe 4x4 co z nim robisz to już inna sprawa.
Takie kombi 3.1
piotr R
 
Posty: 1925
Dołączył(a): 30 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: WGM

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Maryś » 04 cze 2012, 20:05

Avatar użytkownika
Maryś
 
Posty: 330
Dołączył(a): 17 maja 2011, 08:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Marcin9120 » 07 sty 2013, 14:37

Maryś napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=_shklAn2pTE :)2 To najlepsze zastosowanie :)21

racja :)2 :)2
6VD1+lpg 95rok.
Marcin9120
 
Posty: 248
Dołączył(a): 16 sie 2011, 07:22
Lokalizacja: Oława

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Jones » 15 gru 2013, 23:22

Może pod tesco są miesjca dla ciężarówek xD. Może śmieszyć, ale jak pickup zaczyna mieć mniejsze spalanie niż osobówka, mam tu na myśli D-Maxa isuzu, to trudno się nie dziwić, że jedzie się na zakupy takim autem, albo dziecko podwieźć do szkoły czy przedszkola. Z tego co pamiętam L200 ma szerokość coś koło 1750 (niewiele więcej co volvo v40) może się zmieścić na miejsce osobówki pod tesco xD.
Jones
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 sie 2013, 23:39

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Silvestr » 18 gru 2013, 23:34

Mam Pickupa Nissana i na pace ZAWSZE kilka skrzynek z narzędziami - ciągle mi coś potrzebne w różnych miejscach. Nie mam dylematów co zabrać jak jadę coś podłubać przy domu - wiertarki, spawarka, kompresor, kosiarka... Zabieram wszystko :)21
Inna sprawa, że zdarzało się zapiąć pług do samochodu i zaorać trochę ogródka (po co kopać szpadlem), kiedyś pojechałem na niedzielne zakupy do marketu... budowlanego i kupiłem paletę płytek oraz dorzuciłem 10 worków kleju :)21 Minusem jest to - że resory na tyle dają trochę niski komfort jazdy - przypominają się czasy starego Troopera ;)
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 642
Dołączył(a): 04 paź 2008, 11:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Jones » 12 sty 2014, 23:01

Jak masz co wozić to jeździ się pewnie spoko, w końcu to pióra, sprężyny by nie wytrzymały takiego ciężaru. Nie wiem jak w Navarze, ale do D-Maxa można zapakować ponad tonę ładunku. Też tak mam że lubię mieć pod ręką wszystkie rzeczy, które używam, nawet niektóre książki. W pickupie jest sporo miejsca na takie pierdoły.
Jones
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 sie 2013, 23:39

Re: Po co komu Pick-Up?

Postprzez Silvestr » 04 lut 2014, 20:22

Jeśli chodzi o ładowność to w dowodzie wbita jest coś ponad 1 tona... :)2
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 642
Dołączył(a): 04 paź 2008, 11:11
Lokalizacja: Widawa


Powrót do Isuzu Pick-Up / Campo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron