Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Opel Frontera

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 11 lip 2020, 08:06

mcgiver napisał(a):ok ale nie trzeba pisać tego 3 razy ,
zrób coś z netem albo pij tyle ile ogarniasz :roll:


:lol:

Coś się zawiesiło i 3 razy wstawiło. Swoją drogą praktycznie nie piję a nawet jeśli już to nie do tego stopnia żeby wiadomości nie umieć wysłać
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 11 lip 2020, 08:10

mcgiver napisał(a):ok ale nie trzeba pisać tego 3 razy ,
zrób coś z netem albo pij tyle ile ogarniasz :roll:


:lol:

Coś nie chciało dodać wiadomości, więc wcisnąłem 3 razy kilka razy wyślij no i wstawiło 3 razy. Od i historia. A swoją drogą podpore wału bo to chyba stuka z którego modelu najlepiej szukać by pasowała?
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Jake » 11 lip 2020, 13:31

A teraz znow dwa razy? :)21
Isuzu Trooper LTD 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
-----
Kupię Isuzu Trooper RS 3.2V6 96-98r (nowa deska), najlepiej czarny...
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1874
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 12 lip 2020, 11:07

Nie pijany, tylko coś się zawiesiło i kilka razy wcisnąłem wyślij i wysłało 3 razy, od i cała historia. A tą podpore wału znalazlem juz na allegro więc dzięki za doradzanie.
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 12 lip 2020, 11:10

Teraz 3 razy bo nie zauważyłem że na drugiej stroniesą odpowiedzi i myślałem że też nie wysłało
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Quentil » 12 lip 2020, 13:42

:)21
6VE1...
Quentil
 
Posty: 720
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Jake » 12 lip 2020, 15:57

tak, tak! Tlumacz sie, tlumacz! :D
Isuzu Trooper LTD 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
-----
Kupię Isuzu Trooper RS 3.2V6 96-98r (nowa deska), najlepiej czarny...
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1874
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 29 lip 2020, 09:59

Okey dalej poszukuję części do Isuzu Rodeo 3,2 benz. A mianowicie potrzeba
Sprzęgiełka do przedniego napędu prawego(automat)
Podpore wału
Poduszkę pod skrzynię
Może ktoś mi wskazać drogę jak to znaleźć? Czy można brać w ciemno z Isuzu Troopera jeśli to ten sam silnik? Akbo macie jakiegoś hurtownia lub sklep z częściami który by mógł mieć te części? Proszę o pomoc, bo jak narazie auto stoi więcej u mechanika bo nie może części znaleźć.
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Jake » 29 lip 2020, 11:40

Sprzegiełka duzo lepiej zrobisz zmieniajac na manualne, ale jesli jestes pewien ze chcesz automaty to tutaj kilka aukcji:
https://allegro.pl/listing?string=sprz% ... C5%BCywane
https://allegro.pl/listing?string=sprz% ... C5%BCywane

Wał lepiej przerobic na jednoczesciowy - pozbedziesz sie problemu na stałe, nie tylko na jakiś czas. Jedyne co musisz zrobic to wydluzyc wał (spawanie albo dorobienie flanszy przedluzajacej).
Isuzu Trooper LTD 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
-----
Kupię Isuzu Trooper RS 3.2V6 96-98r (nowa deska), najlepiej czarny...
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1874
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 29 lip 2020, 19:25

No i wszystko znalezione.
Podpora wału i uszczelniacz wałka atakującego na moście oraz sprzęgiełka napędu od frontery, a poduszka skrzyni biegów od isuzu troopera. Mam nadzieje że będzie pasowało, a koszt wszystkich części z przesyłką tylko 450zl, więc spoko:)
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 08 wrz 2020, 17:56

Czołem padła mi skrzynia w Rodeo. Ta 4L30E to spokojnie można przerzucić z troopera z tego rocznika czy różni się czymś?
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Jake » 08 wrz 2020, 20:54

Z Troopera bez problemu bedzie pasowac, ale nie jest to najławiejszy do znalezienia temat i nie ma 100% pewnosci ze uzywana bedzie sprawna...
Kolega kupricz zakladal chyba trzy u siebie az sie poddal i zdecydowal ze montuje manual. Jesli chcesz ozywic automat to moze warto rozwazyc remont.
Isuzu Trooper LTD 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
-----
Kupię Isuzu Trooper RS 3.2V6 96-98r (nowa deska), najlepiej czarny...
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1874
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Legend » 08 wrz 2020, 23:44

jako, że przechodziłem ten sam temat to polecam Ci remont.

Kupiłem uzywaną skrzynię i był z nią problem. Szarpała i twardo zmieniała biegi, zmiana oleju, filtra czy podmiana elektrozaworów nic nie dała.

Ja się poddałem i sprzedałem auto :D
Opel Monterey 3.2V6 RS
Isuzu Trooper 3.0 TOD
Opel Monterey LTD 3,1
Opel Monterey RS 3.0
Jeep Grand Cherokee Trackhawk Supercharged 6.2 V8
Avatar użytkownika
Legend
 
Posty: 518
Dołączył(a): 09 lut 2013, 20:47

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez KacperP » 09 wrz 2020, 22:15

Legend napisał(a):jako, że przechodziłem ten sam temat to polecam Ci remont.

Kupiłem uzywaną skrzynię i był z nią problem. Szarpała i twardo zmieniała biegi, zmiana oleju, filtra czy podmiana elektrozaworów nic nie dała.

Ja się poddałem i sprzedałem auto :D


A polecisz mi jakiś warsztat bo obdzwoniłem te z Podkarpacia i większość taką skrzynią nie chce się bawić, jeden powiedział ale koszt ok 8 tys zł. Auto mnie kosztowało 5 plus naprawy jakieś 4 wiec nie bardzo widzę sens naprawy takiego auta....
KacperP
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 kwi 2020, 22:49

Re: Gdzie znajdę części do Isuzu Rodeo 3,2 1995?

Postprzez Legend » 09 wrz 2020, 22:18

uczciwy remont tej skrzyni z gwarancją to 4 koła.

Warsztat jest w Suszczu koło Pszczyny - chyba bo temat sprzed dwóch lat.
Opel Monterey 3.2V6 RS
Isuzu Trooper 3.0 TOD
Opel Monterey LTD 3,1
Opel Monterey RS 3.0
Jeep Grand Cherokee Trackhawk Supercharged 6.2 V8
Avatar użytkownika
Legend
 
Posty: 518
Dołączył(a): 09 lut 2013, 20:47

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Amigo, Rodeo, Mu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości