Odbudowa i mody Rodeo

Opel Frontera

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez miras7 » 03 cze 2020, 21:54

Ten rozmiar kół jest dość bezpieczny. Rzadko kiedy osiągają 32", częściej ok 31,5" i wąsko. Ale jeżdżąc w terenie warto zrobić chłodnicę oleju skrzyni, bo te oryginalne chłodzenie prze chłodnicę silnika jest mało wydajne. Wystarczające tylko na asfalty. Na długim podjeździe w Górach Rodnei w Rumunii zagotowałem płyn w chłodnicy bo i silnik dostał w d.. i skrzynia dorzuciła swoje ( w Sidekick, nie Isuzu)
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Jake » 05 cze 2020, 02:58

Co do rozmiaru kół - średnica 31-32" optymalna, ale szerokosc 235 to troche mało, raczej polecałbym 265/70R16 lub 265/75R16
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez pocieszny » 05 cze 2020, 20:02

długo jeździłęm na 235x85R16, na serio to bardzo fajna opona do montereya, zwłaszcza w góry gdzie szerokość jest wadą :)2
na drodze jeździ się normalnie :)2 mniej pływa w koleinach :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Dibolec » 10 cze 2020, 20:41

mi się też wydaję ze będzie to lepszą opcją od szerszych , podjazdy mogą dać w dupę skrzyni i silnikowi więc lepiej nie przesadzać, tym bardziej że będzie to jeszcze cooper s/t maxx nie chce pchać się w MT ;)
Dibolec
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 maja 2019, 11:32
Lokalizacja: Brzozów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez pocieszny » 10 cze 2020, 22:47

bez przesady, montkiem jeździłem na 34x12R16 więc w zasadzie prawie 2 takie ;) nic się przez 6 lat nie stało w monciaku :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Jake » 10 cze 2020, 23:28

Każdy ma swoje preferencje :) Dla mnie 265-285 to taki optymalny rozmiar kapcia. Szerzej to juz troche za szeroko do Troopera, ale waskich nie lubie.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Dibolec » 12 cze 2020, 09:03

Po to tutaj jestem żeby czerpać od was wiedzę za którą jestem wam bardzo serdecznie wdzięczny mam nadzieje żę jak zrobię samochód może ogarniemy jakiś wypad na trój-styk na Ukrainę i będę mógł się odwdzięczyć :) , wracając do opon wrzucił bym 33 " w rozmiarze 255/85r16 ale musiał bym przerobić wahacze i pewnie i tak to zrobię na regulacji plus górę trzeba będzie kołyski żeby omijały zbiornik paliwa , co do dużych opon boje się o napędy przede wszystkim skrzynię
Dibolec
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 maja 2019, 11:32
Lokalizacja: Brzozów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Jake » 12 cze 2020, 14:35

Nie no wiesz - zakładaj takie jak lubisz najbardizej ;) Debata wąskie vs. szerokie opony (przy tym samym rozmiarze ogolnym) to chyba najstarsza niezgoda wsrod offroadowców, jedni lubią żyletki inni balony i kazdy jest pewien ze ma racje :)
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Dibolec » 03 sty 2021, 16:45

dawno nie pisałem nic bo postępy szły jak krew z nosa ale już jestem na coraz lepszej drodze żeby skończyć remont samochodu :P może do końca stycznia uda się pomalować ;)
opony wleciały 33" 285/75 r16 kupiłem teraz bo przednie nadkola musiały zostać przerobione pod większe koła jeszcze felgi do zmiany i jakoś to będzie :P więc trzymajcie kciuki :D
Załączniki
134041746_181999140320031_6909300264838410030_n.jpg
134041746_181999140320031_6909300264838410030_n.jpg (222.35 KiB) Przeglądane 13897 razy
133792082_1383550571984714_6811746583007407951_n.jpg
133792082_1383550571984714_6811746583007407951_n.jpg (222.79 KiB) Przeglądane 13897 razy
Dibolec
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 maja 2019, 11:32
Lokalizacja: Brzozów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Dibolec » 09 lut 2022, 22:18

witam wszystkich szanownie zgromadzonych , jestem po dłuższej przerwie przez tego cholernego covida nie miałem czasu na nic .. autko śmiga można tak powiedzieć wszystko działa oprócz skrzyni i tutaj pytanie do was poszukuję kompletu manualnej skrzyni biegów do 6vd1 bo mam dość tego nieszczęsnego automatu nie powiem komfort jazdy super ale awaryjność pozostawia wiele do życzenia ... może ktoś ma z was części do swapa proszę o info z góry serdecznie dziękuję ;)
Dibolec
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 maja 2019, 11:32
Lokalizacja: Brzozów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Dibolec » 08 paź 2022, 17:44

i stało się i u mnie :/ przy większym pałowaniu bądź po dłuższym zjeździe z górki z tyłu robi się niezłą zadyma zużycie oleju średnio 600-800 ml na tyś km z tego co czytałem na anglojęzycznych forach to norma , co o tym sądzicie ? zamówię sobie zestaw naprawczy silnika z usa miał ktoś może z nim do czynienia ? na razie raczej będę śmigał bo co zrobić ale lepiej być gotowym na najgorsze ...
Dibolec
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 maja 2019, 11:32
Lokalizacja: Brzozów

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez miras7 » 08 paź 2022, 20:35

Standard. Kolega w Trooperze 3.5 ma podobne. Przelicza czy remont czy jeździć tak jak jest.
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: Odbudowa i mody Rodeo

Postprzez Jake » 08 paź 2022, 21:07

Temat znany, wadliwe pierscienie olejowe + brak wystarczajacej ilosci drenow w tloku. Jezdzic mozna tylko.... drogo wychodzi, bo oprocz benzyny palisz olej. 8 litrow od wymiany do wymiany to nie w kij dmuchal.
Jest to do naprawienia, ale no to znaczy generalka.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Amigo, Rodeo, Mu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron